Forgotten Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 kan iemand mij een screen sturen van de vibrator op de spawn plek niet die screen op wikigta want ik had daar op gekeken en als ik naar die plek ga kan ik hem niet vinden ik heb d epc versie maar dat moet toch niet uitmaken ofwel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 kan iemand mij een screen sturen van de vibrator op de spawn plek niet die screen op wikigta want ik had daar op gekeken en als ik naar die plek ga kan ik hem niet vinden ik heb d epc versie maar dat moet toch niet uitmaken ofwel Ik heb hem ook op de PC, en bij mij ligt hij er gewoon. Dat betekent dus dat hij er bij jou ook gewoon moet liggen. Ik heb 2 screenshots voor je gemaakt, één vanuit de lucht en één waar ik er naast sta: Vanuit de lucht: Hier ligt hij dus achter die container, die ik met een rode cirkel heb aangeduid. Op de vindplek zelf: Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Je kan hem ook met de code van dat cj gimp suit aanheeft en er vrouwen achter je aankomen, ze hebben vibs en dildz... in verschllende maten Reageren
Arthis Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Je kan hem ook met de code van dat cj gimp suit aanheeft en er vrouwen achter je aankomen, ze hebben vibs en dildz... in verschllende maten De cheatcode is: BEKKNQV Reageren
poolikkershit Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 wrm vibrator!!!??? Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 wrm vibrator!!!??? Het is gewoon een geinige toevoeging van rockstar en het is ook nog eens een kado om de liefdesstats van je vriendinnen opteboosten. En je kan ermee slaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.