Jump to content

Unhandled Exception


borus

Recommended Posts

Ik heb al erg lang problemen met GTA Vice City

Elke keer als ik het spel wil opstarten krijg ik gemiddeld 17 Unhandled exceptions

Enkele maanden geleden had ik ongeveer hetzelfde probleem (echter maar 1 unhandled exception en toen kreeg ik ook een venster error c000005 at address ... ) Dit probleem heeft zich na erg lange tijd schijnbaar vanzelf opgelost.

Maar dat gebeurd nu niet...

Vroeger had ik mods, maar sinds ik deze errors krijg is het spel al zeker 5-10 keer opnieuw geinstalleerd (dit werkt dus niet voor de errors weg te krijgen)

Weet iemand hoe ik terug van het spel kan genieten?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat die code betekent weet ik niet, maar unhaled exeption betekent dat de CPU de actie niet kan uitrekenen (hetzelfde als de 'blue screen of hell' dus). Weet je zeker dat alle drivers van de benodigde hardware goed geinstalleerd is? En mischien doet een bepaald onderdeel het niet goed? En is je computer uberhaupt wel sterk genoeg voor Vice City?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PC is zeker sterk genoeg, daarbij, ik kon het spel eerder wel spelen

De drivers moeten wel goed zijn, want veel zwaardere games lukken wel (bv. Splinter Cell en Oblivion)

System Specs:

Intel® Pentium® D CPU 3.40GHz

DDR2 1024MB

Samsung 250 GB

Nvidea GeForce 7600 GT

Windows XP Media Center Edition SP2

Maar ik zal is proberen of ik de prioriteit van het spel hoger kan zetten bij taakbeheer

Edit: Lukt niet, de errors komen te snel...

is het mogelijk om de prioriteit aan te passen voordat het programma loopt?

Bewerkt: door borus
Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat andere spellen het wel goed doen, raad ik als eerste aan om toch (met name de videokaart) drivers te up-daten. Krijg je tijdens het instaleren foutmeldingen? En zou je de preciese foutmelding van de Unhandled exceptions kunnen plaatse, misschien kunnen we daar meer mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al erg lang problemen met GTA Vice City

Elke keer als ik het spel wil opstarten krijg ik gemiddeld 17 Unhandled exceptions

Enkele maanden geleden had ik ongeveer hetzelfde probleem (echter maar 1 unhandled exception en toen kreeg ik ook een venster error c000005 at address ... ) Dit probleem heeft zich na erg lange tijd schijnbaar vanzelf opgelost.

Maar dat gebeurd nu niet...

Vroeger had ik mods, maar sinds ik deze errors krijg is het spel al zeker 5-10 keer opnieuw geinstalleerd (dit werkt dus niet voor de errors weg te krijgen)

Weet iemand hoe ik terug van het spel kan genieten?

Alvast bedankt.

Wat versta jij trouwens onder gemiddeld 17 Unhandled Exceptions, als je een unhandled exception heb, sluit het spel meteen af, hoe kan je er dan 17 krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn drivers zijn geupdate, HerrieM

Wat versta jij trouwens onder gemiddeld 17 Unhandled Exceptions, als je een unhandled exception heb, sluit het spel meteen af, hoe kan je er dan 17 krijgen?

Als het spel vastloopt, en ik druk Ctr+Alt+Delete verschijnt (enkel) de taakbalk en daarop staat een gegroepeerde knop met 17 Unhandled Exceptions. Als ik er dan 1 afsluit met taakbeheer verdwijnen ze allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...