metal2you Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Mij lukt de missie fawewell my love niet. Telkens gaat of mijn auto kapot of ik rij de sloot in of ik waordt 4e. Help pls Bewerkt: 6 oktober 2007 door metal2you Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Kijk eens op deze pagina van WikiGTA, daar staan een aantal nuttige tips voor deze race. Ik heb de tips van de missie Wu Zi Mu, omdat ze zo op elkaar lijken. Het enige verschil is dat Farewell my Love de race de andere kant op rijdt. Ik heb de tips nog even hiernaartoe gekopiëerd, net zo makkelijk: Pak als auto de Buffalo, deze auto kan goed op de zandweggetjes rijden en slipt ook niet heel erg in de bochten, zoals bijvoorbeeld bij sportauto's. Naast de Buffalo is ook de Rancher een stabiele wagen, maar de Buffalo is sneller. Probeer de tegenstanders zo slim mogelijk af te zijn door ze bijvoorbeeld af te snijden. Neem de normale paden, want als je eenmaal ondersteboven ligt verlies je de race. Zelf kun je dus ook nog een kijkje nemen op die wikiGTA pagina's: - Handige tips voor het racen - Farewell, my Love Reageren
metal2you Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Daar heb ik al gekeken en het lukt nog steeds niet. Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Een race in San Andreas is ook puur een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen, totdat je de race eindelijk een keer als eerste eindigt. Frustrerend is dat natuurlijk wel, maar bij sommige missies kan het natuurlijk niet anders. Wat van die tips hierboven in ieder geval heel belangrijk is, is dat je op de weg moet proberen te blijven, want als je van de weg afgaat, heb je veel meer kans om over de kop te slaan. Als je het echt niet lukt, en je hebt SA op de pc (of de PS2), dan kun je hier je savegame door iemand laten doen. Lees wel eerst alles goed door voordat je je savegame plaatst, zodat je precies weet hoe het moet. Veel succes nog, hopen dat hij gewoon gaat lukken! Reageren
metal2you Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 ga het proberen TNX Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb nog een tip voor deze missie, waarmee je al snel in de race op een voorsprong kunt komen. Helemaal in het begin zul je een heuvel afmoeten, in principe niets bijzonders. Echter kun je een riante voorsprong opbouwen als je op deze plekken afsnijdt via de heuvel zelf. Volg dus niet de weg zoals de rest doet, maar ga via de heuvel: Normaal gesproken wordt het ook afgeraden om niet via de normale weg te gaan, maar in dit geval is de kans erg klein dat je omver rolt of iets dergelijks. Bovendien heb je dankzij dit al vroeg in de race een redelijk grote voorsprong die je, mits je rustig blijft rijden, haast onmogelijk uit handen kunt geven. Daarnaast gelden natuurlijk de standaard tips ook: blijf rustig rijden en neem geen onnodige risico's. Succes! Reageren
metal2you Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb nog een tip voor deze missie, waarmee je al snel in de race op een voorsprong kunt komen. Helemaal in het begin zul je een heuvel afmoeten, in principe niets bijzonders. Echter kun je een riante voorsprong opbouwen als je op deze plekken afsnijdt via de heuvel zelf. Volg dus niet de weg zoals de rest doet, maar ga via de heuvel:Normaal gesproken wordt het ook afgeraden om niet via de normale weg te gaan, maar in dit geval is de kans erg klein dat je omver rolt of iets dergelijks. Bovendien heb je dankzij dit al vroeg in de race een redelijk grote voorsprong die je, mits je rustig blijft rijden, haast onmogelijk uit handen kunt geven. Daarnaast gelden natuurlijk de standaard tips ook: blijf rustig rijden en neem geen onnodige risico's. Succes! Hey bedankt ga het proberen heb al 13 keer gedaan Reageren
Mirrrr Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik geef bij deze missie niet meteen vol gas. Ik laat altijd eerst de eerste 2 auto's wegrijden aangezien die elkaar al meestal van de baan afrijden. Ik probeer wel meteen voor de auto naast me te komen maar laat die andere 2 dus een beetje wegrijden. Als je er dan rustig achteraan blijft rijden Krijg je vanzelf de kans wel om ze in te halen. Reageren
metal2you Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Net gegeten ga weer proberen GRTZ Metal Gehaald bedankt allemaal!!!!!!!! GRTZ Metal Edit: Soryy voor mn dubbelpost Bewerkt: 6 oktober 2007 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.