Jump to content

Raare Fout!

Recommended Posts

Geplaatst:

heel raar ik ben net in wereld 2 van gta sa (Grand Theft Auto San Andreas)op de PS 2 (Playstation 2) en heb een paar missies gedaan en moet nu zoon missie doen dat ik naar een hotel moet daar een gast in de garage neer moet schieten zijn kleren afpakken en dan van een andere gast zijn outo jatten zonder dat hij het door heeft en hem weer terug brengen in de garage en dan naar voor het hotel gaan om in zoon rood rondje te gaan staan en dan krijg je zoon filmpje dat hij gaat bellen enzo en dan blijft hij hangen op zoon pleke waar ze die gast arresteren (die achenten gaan zegmaar rondjes lopen!!)

:-(hoe kan dit? :-(

Geplaatst:

Gezien jouw beschrijving, neem ik aan dat je het over de missie '555 We Tip' hebt. Normaal gesproken zou de cutscene op het eind van de missie gewoon soepel en normaal moeten verlopen, maar zo te zien gebeurde het tegenovergestelde. Aangezien je het spel voor de PS2 hebt, is de oorzaak van dit probleem moeilijker te acherhalen.

Maar goed, weet je zeker dat dit geen eenmalige fout was? Treedt deze fout altijd op, of heb je de missie nog maar één keer geprobeerd? In dat geval zou ik het gewoon nogmaals proberen, want wellicht dat dit gewoon een eenmalige bug was. ;)

Geplaatst:

Heb je Grand Theft Auto:San Andreas V1,dan bedoel ik dat je geen platinium Sa hebt.

Als je gewoon SA hebt (geen platinium) dan is je spel naar de vaatjes.

Poets je disk eens met zo'n spuit voor de ramen en dan met een doek erover gaan,werkt altijd...

Geplaatst:
Heb je Grand Theft Auto:San Andreas V1,dan bedoel ik dat je geen platinium Sa hebt.

Als je gewoon SA hebt (geen platinium) dan is je spel naar de vaatjes.

Poets je disk eens met zo'n spuit voor de ramen en dan met een doek erover gaan,werkt altijd...

ik heb de fout al een paar x gehad en heb de missie al een paar x gespeeld

en heb de platimum versie maar ik zal kijken of het met dat ramen spul beter gaat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...