Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een MOD geinstalleerd en nu geeft hij een fout... nu kan ik gtaIII niet meer spelen :'(

ik heb geen backup gemaakt en kan ik nu nog wel als ik hem opnieuw instaleer weer spelen??? :7

Geplaatst:
Ik heb een MOD geinstalleerd en nu geeft hij een fout... nu kan ik gtaIII niet meer spelen :'(

ik heb geen backup gemaakt en kan ik nu nog wel als ik hem opnieuw instaleer weer spelen??? :7

Als je het spel opnieuw installeert, dan kun je in principe GTA III gewoon weer volledig spelen, zeker omdat het waarschijnlijk gewoon komt door die Mod die je hebt geïnstalleerd.

Voordat je GTA III opnieuw installeert kun je natuurlijk ook nog even kijken of je die Mod zelf niet kunt deïnstalleren. Kan dat niet, of is het probleem dan nog niet weg, dan kun je GTA III natuurlijk even opnieuw installeren, en alle dingen die met GTA III te maken hebben even weggooien (zorg er wel voor dat je je savegame bewaart natuurlijk). Na de herinstallatie zou alles dus gewoon weer moeten werken. ;)

Geplaatst:

als je herinstalleerd moet je even kijken of je je savegames wil bewaren!

en als het niet zo'n grote mod is, kun je misschien aan iemand die gta 3 ook heeft vragen of hij/zij de file(s) even upload zodat je kunt backupen..

Geplaatst:

Hij is nog steeds kapot... ik kom wel in het menu enzow maar als ik op een savegame druk laadt hij en halverwege geeft hij een fout :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...