~Victorious~ Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Hallo iedereen. Ik heb een XBOX ik heb hem vorig jaar in Juli gekocht. Ik wil hem dus verkopen met 17 games waarvan de meesten amper of nooit gespeeld 4 controllers en een memory stick en een leeg geheugen. Ik wil graag oprechte reacties. Vind iemand dit onnodig gooi er maar een slotje op. grtz VCSplayer001 @Froodoo:Oké zal eens rondkijken thanks voor de tip. Bewerkt: 6 oktober 2007 door VCSplayer001 Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Je kunt even op verkoopsite's kijken om te kijken wat mensen tegenwoordig zoal vragen voor een Xbox met spellen erbij. Als ik eens rondkijk, zie ik dat ze nog verkocht worden voor tussen de 50-100 euro. Maar in jouw geval is het wel even wat anders, want 17 games, 4 controllers... Dat is niet mis natuurlijk. Mijn schatting gaat hier uit naar 150-200 euro (voor alles bij elkaar). Je moet er wel bij stilstaan dat mensen vaak niet al die games willen, omdat het dan te duur wordt. Als je jouw aanbod op een verkoopsite plaatst, kun je dus het beste erbij vermelden dat je eventueel ook met de koper wilt overleggen wat hij allemaal van je overkoopt, en voor welke prijs. Bijvoorbeeld alleen de Xbox zelf, die je voor rond de 50 euro weg kunt geven. Wacht hier in dit topic ook maar wat reacties van andere mensen af, zodat je zelf een goed oordeel kunt maken over hoe je te werk gaat. Veel succes met de verkoop in ieder geval! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.