-eend- Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Hier een nieuwe sig. Bewerkt: 6 oktober 2007 door -eend- Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Hij lijkt op het eerste gezicht wel mooi. Maar als je goed gaat kijken zie je dat de auto bijzonder slecht is uitgeknipt. Eroverheen heb je wat gebrushed, maar als je dat een aantal momenten aankijkt merk je ook dat dat erg slordig is uitgekomen. De rode kleur lijkt op bloed, en het lijkt mede door de opvallende rode vlek op de bumper van de auto dat je een rund hebt aangereden. Je tekst is iets te onopvallend, en ook hierdoor loopt een lelijke rode vlek. Ondanks een 9 bij het eerste opzicht, hou je er een 4tje op na. Reageren
-eend- Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Laten we het er maar op houden dat ie idd een rund heeft aangereden. Heb de auto nog effe opnieuw uitgeknipt, zo wel goed? Reageren
BigM Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik sluit me totaal aan op de eerste rate, Vervolgends zeg je dat je hem opnieuw hebt uitgeknipt. Nou kan iemand mij een bril geven want ik zie haaaast geen verschil Met de eerste en dat spijt me zeer waardoor ik het ook rond de4 houd. Ik zou toch maar aan wat tutorials gaan volgen. Dont lose the hope my friend, U will learn it Some day Reageren
PrI3sT Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 mijn audi vind ik nog altijd mooier maar de jouwe is ook erg goed gelukt maar er mocht nog tekst bij misschien gewoon je naam een 8/10 Reageren
-eend- Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Rechts onderin staat me naam Vind 't lelijk om een scherp te hebben.. Nou kan iemand mij een bril geven want ik zie haaaast geen verschil Ik sluit me totaal bij je aan, ga effe een bril kopen Bewerkt: 9 oktober 2007 door -eend- Reageren
PrI3sT Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 oei staat je naam daar euuuuh... ik zie hem nog niet sorry ik deed m'n best Reageren
.Djanick Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 zoals vele al hebben gezegd, vind ik het ook een amateur design, je render is slecht uitgeknipt *volg de tut van levi voor renders maken * de bg.. of moet ik zeggen FG.. vind ik niet passen, vooral de effecten op het zwarte stuk ervoor vind ik niet mooi ik geef er nu nog geen cijfer voor, maar als je betere designs wil maken kan je het best meer tuts volgen Reageren
Rullez Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Hier een nieuwe sig. Op het eerste gezicht vind ik hem matig. Je naam had net wat scherper gemogen. Verder had een weg onder de auto ook wat netter gestaan. Dan gewoon op een witte achtergrond. Als je wel gewoon een witte achtergrond had gewild. Had je denk ik beter de auto in het midden kunnen doen. En dan de border/lijst mooi om de buiten rand kunnen doen. Dus niet aan de ene zijkant weinig en aan de andere kant veel. Verder heeft hij links rode vegen en rechts zwarte vegen. Ik vind die rode vegen dan toch het mooist. 50% Dit is geen afkating. Maar het is gewoon kritiek! mijn audi vind ik nog altijd mooier maar de jouwe is ook erg goed geluktmaar er mocht nog tekst bij misschien gewoon je naam een 8/10 M4X heeft hem gemaakt hé niet jij. Bewerkt: 14 oktober 2007 door Rullez Reageren
PrI3sT Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 misschien iets klein maar een audi le mans bestaat niet een rs8 wel Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 misschien iets klein maar een audi le mans bestaat niet een rs8 wel Niet RS8 maar R8. Bovendien heette het concept Le Mans dus de naam klopt absoluut hoor (en het concept is hier als render gebruikt ) Vind de render van je sig helaas matig uitgeknipt. Daardoor ziet hij er slordig uit. Ook bij je 2e poging zie je nog duidelijk rare kantjes die er echt niet bij horen. Ik vind de FG wel wat hebben maar het lijkt alsof het een dodelijke auto moet zijn, terwijl het dat in feite niet echt is. Een beetje misplaatst dus denk ik. 3/10 Het past allemaal niet zo goed bij elkaar maar het word wel goed toegepast. Jammer, maar volgende keer beter zullen we maar zeggen Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.