S-te-Fan Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Hallo Lezers van dit niet-over-gta-modding-gaande-topic. Ik heb al gezocht op internet maar ik kan maar nergens vinden hoe je Battlefield 2 models in 3D Studio Max krijgt. Kan iemand mij helpen? Ik ben er bijna zeker van dat er mensen op dit forum spammen die dit kunnen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Hallo Lezers van dit niet-over-gta-modding-gaande-topic.Ik heb al gezocht op internet maar ik kan maar nergens vinden hoe je Battlefield 2 models in 3D Studio Max krijgt. Kan iemand mij helpen? Ik ben er bijna zeker van dat er mensen op dit forum spammen die dit kunnen. Ik heb misschien iets voor je gevonden maar kan het zelf niet. >>KLIK<< voor de TUT DX9 games rippen van DaBeast. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Hartelijk bedankt GTA_XP en DaBeast . Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hartelijk bedankt GTA_XP en DaBeast . het kan ook makelijker. met Zmodeller kun je gewoon de bestanden laaden. ff exporteeren en je kan ze openen in 3d max. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hartelijk bedankt GTA_XP en DaBeast . het kan ook makelijker. met Zmodeller kun je gewoon de bestanden laaden. ff exporteeren en je kan ze openen in 3d max. Echt waar? Nou, Zmodeler heeft geen Battlefield filters. Dus kan het niet geimporteerd worden. Reageren
K.O. Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Nou weet ik niks van ZModeler, maar volgens mij is het deze gast wel gelukt via ZMod2. En anders kun je misschien gewoon plugins downloaden, zoals zo iets. Bewerkt: 10 oktober 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.