Harwood Butcher Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 De comets in vice city hebben geen wielen meer. Dit komt omdat een mod fout is gegaan,en ik heb toen de hele gta3.img vervangen (ook de .dir) Ik weet niet wat er fout gegaan is :l Ik heb handling,carcols en default laten staan,maar was dat wel een slimme zet? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 De comets in vice city hebben geen wielen meer.Dit komt omdat een mod fout is gegaan,en ik heb toen de hele gta3.img vervangen (ook de .dir) Ik weet niet wat er fout gegaan is :l Ik heb handling,carcols en default laten staan,maar was dat wel een slimme zet? Dan kan je beter net goed VC opnieuw installeren als de wielen verdwenen. Welke mod had je geinstalleerd? Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 De comets in vice city hebben geen wielen meer.Dit komt omdat een mod fout is gegaan,en ik heb toen de hele gta3.img vervangen (ook de .dir) Ik weet niet wat er fout gegaan is :l Ik heb handling,carcols en default laten staan,maar was dat wel een slimme zet? Dan kan je beter net goed VC opnieuw installeren als de wielen verdwenen. Welke mod had je geinstalleerd? de BMW Z4 van JVT. Reageren
K.O. Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Als ik jou was zou ik de bestanden wheels.txd en .dff (models\generic\) en generic.txd (\models\) nog even vervangen, voor de zekerheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.