Dizzee Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Goed onderbouwde rates s.v.p. Reageren
BigM Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Dude wtf? Waarom zo''n Mooi design. Mooie c4d Links en Mooi je babe erin gezet, Lekkere sterke velle kleuren. Ik ga geen tips geven want man daar ben jij toch al goed genoeg voor, alleen bij beginners doe ik dit. Maar je hebt het mooi gedaan. Leuk met die vel roze linten naast der en een goeie background, Real dude. Respect Ik vind deze wel een 9en waard, Vanwegen een zeer mooi werkje. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Topwerk Dizzee! Ik vind de signature echt zéér geslaagd, want 't vormt gewoon echt één mooi geheel. Alles klopt gewoonweg...de effecten, de render en zelfs de stroke vind ik perfect gekozen. Normaal gesproken zou ik dan als minpunt noemen dat er tekst ontbreekt, maar dat is hier niet eens van toepassing; Ik vind 'm schitterend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.