dupree Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 hallo kent iemand het spel de warriors ik graak daar echt niet door als je tips hebt post dan hier dupree Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Hey dupree, Tips voor ps2 met een walktrough vind je hier De meeste tips/informatie zijn ook te gebruiken voor PC Succes Reageren
Twankala Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Je had hier ook al een topic over gemaakt met Splinter Cell. Je moet gewoon doen welke tips iedereen geeft om die tips zelf op te zoeken. Wat daar ook was, en nu weer het beste lijkt is: Op Google kijken. Bij Google heb ik "Warriors tips" ingevuld. Deze site was de 4e hit die ik tegen kwam. Het beste is voordat je het hier vraagt, zelf eventjes zoekt. Bij je topic van Splinter Cell staan nog meer algemene sites waar je het ook op kan zoeken, en waarbij je dan tips krijgt. Succes! Bewerkt: 7 oktober 2007 door Twankala Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.