dupree Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 hallo ik heb een probleem met de spray in het 2 en het 3 land . ze gaan alle 2 niet meer open. weet iemand hoe dat komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 hallo ik heb een probleem met de spray in het 2 en het 3 land . ze gaan alle 2 niet meer open.weet iemand hoe dat komt? Ben je officeel al in het 2de eiland ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Dit soort bugjes komen wel eens vaker voor, ik denk dat het snel weer over zal zijn. Probeer eens met een aantal verschillende auto's ervoor te staan, of gewoon er tegen aan te rijden. Als dat niet werkt dan kan je het beste iemand anders jouw savegame geven in dit topic, dan weet je wat beter waar het aan kan liggen. Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 hallo ik heb een probleem met de spray in het 2 en het 3 land . ze gaan alle 2 niet meer open.weet iemand hoe dat komt? Ben je officeel al in het 2de eiland ? ja natruurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 normaal is de spray altijd open dit is raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) als je nog niet in het 2e en 3e eiland kan wil iej niet open dat is logisch maar heb je die al gehaalt ff nadenken save dan opnieuw ofsow of zit je wel goed ervoor zit je niet bij de zijkant goedk ijken ik heb vindplaatsen oja bij het 2e eiland moet je bij een hellign ofsow op vlakbij je save house en bij het 3e heb je een hele rij maar er is een helemaal open en een bomb shop maaruf duh vindplaatrsen: met dank aan wikigta: oftewel link: Bewerkt: 2 februari 2008 door GTA-The-Best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.