Jump to content

veel versclil met de bedrijven in vcs.


dupree

Recommended Posts

het is wel een groot verschil met de bedrijven in vcs . in gta vice city heb je er maar 6 en in vcs heb jer er 30.

ik vind het jammer dat de 6 bedrijven in gta vc een beetje saai zijn. in gta vcs zijn ze veel leuker natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

het is wel een groot verschil met de bedrijven in vcs . in gta vice city heb je er maar 6 en in vcs heb jer er 30.

ik vind het jammer dat de 6 bedrijven in gta vc een beetje saai zijn. in gta vcs zijn ze veel leuker natuurlijk.

In GTA VC moet je bedrijven kopen voor een bedragje geld en daarbij horen ook bedrijvenmissies waarbij sommige tellen voor de Storyline. In GTA VCS moet je ze overnemen door een rivaliserende gang die het bedrijf beheerd uit te schakelen. Veel weet ik niet over de Empire Building, maar dan moet je maar even op Wikigta kijken.

Blizzard

Link to comment
Delen op andere websites

het is wel een groot verschil met de bedrijven in vcs . in gta vice city heb je er maar 6 en in vcs heb jer er 30.

ik vind het jammer dat de 6 bedrijven in gta vc een beetje saai zijn. in gta vcs zijn ze veel leuker natuurlijk.

Je hebt inderdaad in Vice City maar weinig bedrijven en voor die bedrijven hoef je maar weinig missies te doen om een Asset te krijgen voor de deur van dat bedrijf. In VCS is het allemaal wat ingewikkelder. Je kunt een Empire Building veroveren, uitbreiden en missies voor die soort Empire Building die je hebt veroverd. Je kunt er ook voor kiezen om die Empire Building gewoon zo te laten, maar dan verdien je wel minder geld. Ik vind de bedrijven in Vice City qua sfeer leuk, maar je kunt er niet veel mee doen. Ik vind de sfeer in VCS iets minder, maar je kunt lekker veel doen voor je Empire Buildings.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik ook omdat daar meer gebouwen zijn die afgewerkt zijn, en in VCS heb nog veel werven.

het is wel een groot verschil met de bedrijven in vcs . in gta vice city heb je er maar 6 en in vcs heb jer er 30.

ik vind het jammer dat de 6 bedrijven in gta vc een beetje saai zijn. in gta vcs zijn ze veel leuker natuurlijk.

Je hebt inderdaad in Vice City ... doen voor je Empire Buildings.

Heb ik allemaal al gedaan. De smart outfit is een toffe outfit.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tip voor je Dupree: Gebruik de EDIT knop en post nou niet 2 berichten achter elkaar, dat is dubbelposten.

Ik vind de bedrijven van GTA Vice City het leukst, want je heb daar aparte missies te voldoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tip voor je Dupree: Gebruik de EDIT knop en post nou niet 2 berichten achter elkaar, dat is dubbelposten.

Ik vind de bedrijven van GTA Vice City het leukst, want je heb daar aparte missies te voldoen.

ok bedankt

vind ook niet dat je in vc en vcs alles rond bedrijven draait.

Natuurlijk heb je ook nog de mafia sfeer en de storlain.

dupree

Link to comment
Delen op andere websites

Snap je het nou nog niet :duh: Je mag niet dubbel posten zoals Blizzard al zei gebruik dan gewoon de edit knop.

>>> Door HerrieM: Voor iemand die de regeltjes lees ken je ze niet echt goed, want modgedrag wordt ook niet gewardeerd wanneer je geen mod bent. ps. geldt natuurlijk niet alleen voor jouw.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...