Jump to content

DEMO


kevin schilder

Recommended Posts

Ga er maar niet van uit. Het uitstellen is juist voor de fans gedaan, zodat de fouten die er in zitten er uit gehaald worden etcetera. Dus ik wacht liever, een demo hoef ik niet.

Bewerkt: door Kru
Link to comment
Delen op andere websites

Nee een Demo lijkt mij ook overbodig. Ze geven ons al trailers, screens, en andere informatie over het spel.

Een Demo zou vele mensen een slechte kijk op het spel kunnen geven, zodat ze hem 'toch maar niet' kopen. En dat moeten ze natuurlijk niet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee een Demo lijkt mij ook overbodig. Ze geven ons al trailers, screens, en andere informatie over het spel.

Een Demo zou vele mensen een slechte kijk op het spel kunnen geven, zodat ze hem 'toch maar niet' kopen. En dat moeten ze natuurlijk niet hebben.

Ik denk dat Rockstar niet zo dom zal zijn dat ze een demo uitgeven die de fans zou kunnen afschrikken. Er is nog nooit een demo uitgekomen van GTA dus ik denk nu ook niet. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is al met zoveel zekerheid te zeggen dat er geen demo komt, omdat GTA een game is met vrijheid, en als je dan een klein stukje van het spel is een demo doet is gelijk alle vrijheid weg in de grote stad. En rockstar brengt nooit demo's uit voor GTA games, en ga er maar niet vanuit dat dat nu wel gebeurt.

Dat ook omdat een demo maken veel extra tijd kost, ook de demo moet bedacht, gemaakt, getest enzo worden, dat kost een hoop extra tijd die rockstar misschien wel helemaal niet eens heeft.

Verwacht maar geen demo dus...

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar niet zo dom zal zijn dat ze een demo uitgeven die de fans zou kunnen afschrikken. Er is nog nooit een demo uitgekomen van GTA dus ik denk nu ook niet. :cya:

Voor GTA1 t/m GTA2 zijn demo's uitgegeven met een bepaalde tijd dat je kon freeroamen, vanaf de 3d gta's gingen ze geen demo's meer uitgeven omdat je zoals Blackforce al zei met het feit dat het een open wereld is en om dat een deel afsluiten is ook weer zo iets. Ik denk zelf ook niet dat er een demo komt, is meer tijdverspilling denk ik.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

dat is het spijtige aan GTA, ze geven veel te weinig informatie, een voorsmaakje zou zeker welkom zijn! dan kunnen we weten wat er ons te w8e staat he :puh:

Ik vind het leuk om veel te ontdekken in het spel en dat ze alleen maar de basis laten zien en een paar extra's. Ik vind het ook goed dat Rockstar maar 30% van het spel vrijgeeft want bij San Andreas wist je zowat alles al en was je niet verrast als je iets zag. Maar omdat Gta IV voor een langere tijd is uitgesteld lijkt het nu of er bijna of geen informatie meer komt. Het zou over twee weken uitkomen en dan zou het lijken of er veel nieuwe informatie is + een nieuwe trailer.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Demo's zijn een beetje suf.. het smaakt altijd naar meer. en een GTA demo lijkt me helemaal suf omdat je dan bijv. beetje ver bent en dan is de Demo ten einde. Beter halen ze alle fouten eruit.. en brengen ze de PC-XBOX360-PS3 te gelijkertijd allemaal uit! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Demo's zijn een beetje suf.. het smaakt altijd naar meer. en een GTA demo lijkt me helemaal suf omdat je dan bijv. beetje ver bent en dan is de Demo ten einde. Beter halen ze alle fouten eruit.. en brengen ze de PC-XBOX360-PS3 te gelijkertijd allemaal uit! :eten:

Voor de PC komt ie zo en zo niet, iedergeval niet tegelijk met de ps3 en xbox. :N

Maar over die demo, eens moet toch de eerste keer zijn, al geloof ik niet dat het gebeurt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Demo's zijn een beetje suf.. het smaakt altijd naar meer. en een GTA demo lijkt me helemaal suf omdat je dan bijv. beetje ver bent en dan is de Demo ten einde. Beter halen ze alle fouten eruit.. en brengen ze de PC-XBOX360-PS3 te gelijkertijd allemaal uit! :eten:

Voor de PC komt ie zo en zo niet, iedergeval niet tegelijk met de ps3 en xbox. :N

Maar over die demo, eens moet toch de eerste keer zijn, al geloof ik niet dat het gebeurt. ^_^

Hoe weet jij zo zeker dat R* hetm niet voor de PC uitbrengt ze hebben niet gezecht dat ze hem er niet voor uitbrengen maar ook weer niet gezecht dat ze hem er wel voor uitbrengen 0_0 .

Link to comment
Delen op andere websites

Demo's zijn een beetje suf.. het smaakt altijd naar meer. en een GTA demo lijkt me helemaal suf omdat je dan bijv. beetje ver bent en dan is de Demo ten einde. Beter halen ze alle fouten eruit.. en brengen ze de PC-XBOX360-PS3 te gelijkertijd allemaal uit! :eten:

Voor de PC komt ie zo en zo niet, iedergeval niet tegelijk met de ps3 en xbox. :N

Maar over die demo, eens moet toch de eerste keer zijn, al geloof ik niet dat het gebeurt. ^_^

Hoe weet jij zo zeker dat R* hetm niet voor de PC uitbrengt ze hebben niet gezecht dat ze hem er niet voor uitbrengen maar ook weer niet gezecht dat ze hem er wel voor uitbrengen 0_0 .

Ik zei dat ie niet tegelijk uitkomt met de ps3 en xbox360 !

Ze hebben nog niks gezegd over de PC !

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...