Jump to content

DEMO


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo,

nee een demo, daar is nauwelijks kans op denk ik zo. Rockstar brengt nooit demo's uit voor GTA spellen (misschien met uitzondering van de top-down view GTA's, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen). Het zou zoiezo niet mogelijk zijn. Waar zou je dan de limieten gaan stellen? De missies? Nee. GTA gaat toch altijd nog om meer dan de missies. Als men slechts bijvoorbeeld 5 missies erin deed, zouden de spelers gewoon alleen die demo doen en lekker de stad gaan verkennen. Want, ook al kun je, mochten ze zo weer gaan werken, nog niet naar het volgende eiland, je kunt altijd met cheats en dergelijke oversteken. Dus echte limieten zouden ze niet kunnen stellen. Het is ook economisch gezien niet winstgevend, aangezien een demo altijd gratis is. Dan zou het aantal mensen dat de volledige versie zou kopen verminderen. Nee, ik weet haast zeker dat die er niet komt.

As Melhoras, NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad, en een demo maken kost rockstar veel extra tijd, en volgens mij hebben ze al niet genoeg tijd om de game af te maken, want dat was het reden van uitstel, dus een demo hoef je van je lang zal je leven niet te verwachten, koop die game gewoon lekker als ie uitkomt, hij is toch wel vet, gegarandeert.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik had niks gezegd de hele tijd..maar nu ik zie dat dit de tweede pagina heeft bereikt vind ik het toch wel erg raar worden dat dit topic nog niet gesloten is. hier is al lang een topic over..ik geloof zelfs met een poll erbij, waarin allles wel gezegd is wat er over een demo voor gta 4 te zeggen valt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had zelfs gisteren al een pb'tje hierover naar dutchy gestuurd, maar daar is niet meer op gereageert. misschien dan toch niet een nutteloos topic?¿? :?

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ik had zelfs gisteren al een pb'tje hierover naar dutchy gestuurd, maar daar is niet meer op gereageert. misschien dan toch niet een nutteloos topic?¿? :?

PM over het hoofd gezien, evenals dit topic...

Natuurlijk al meer als genoeg topics over dit onderwerp.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...