kees1991 Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 hallo. ik heb bioshock een paar dagen geleeden aangeschaft. maar ik zit met een iritand probleem. als ik de game wil spelen dan chrast die naardat alles gelaaden is. je hoord nog wel 5 seconden het geluit van de game maar geen beeld. de monitor geeft ook echt helemaal niks geen beeld meer en geeft aan dat de pc uit is. ik heb dit op internet opgesocht en kwam op meerder sites tegen dat je in MSconfig alles uit moet zetten behalfe de windows troep. nou dat heb ik gedaan en de game werkt!. alles op medium en loopt supper. daarom vint ik het raar dat ik eerst in msconfig moet gaan kloten, en dat wil ik ook liever niet omdat het omhandig is en de virus scaner ook uit staat. kan iemand mij helpen want dit is niet echt de oplossing :S Reageren
Preddy Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Dingen als een virusscanner moet je eigenlijk nooit uitzetten daar, maar afgezien van de "windowstroep" kan het volgens mij niet zoveel kwaad. Vaak starten dingen als Quicktime, Microsoft office, java, Itunes of Nero met je Windows op zodra je ze installeert en die lopen dan op de achtergrond door. Dit kost redelijk tot veel computerprestaties en dat resulteert bij jou dus blijkbaar tot een crash wanneer je het spel wil spelen. Eventueel uitmesten van je PC kan helpen, in het Software forum zijn wel wat topics te vinden met programma's die je daarbij kunnen helpen. Reageren
Follow Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Een simpel vraagje: Heb je Windows Vista? Antwoord Ja: Kijk hier eens en zoek een paar programma's van je op en kijk of ze werken op jouw BIT versie (32 of 64) Antwoord Nee: Vraagt het iemand anders, of zoals Preddy zegt, kan je altijd wat ruimte vrij maken. Hopelijk kom je er nu achter wat het probleem is. Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 nee ik heb gelukig geen vista. ik heb wel een heele boel progama's verwijdert. maar het heeft helaas niet geholpen. en dat vint ik wel jammer wat dit werkt echt niet plesierig. telkens de pc opniew starten. Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Mijn Bioshock doet het helaas ook op één of andere manier niet meer, ik krijg de bekende foutmelding: Ik heb ook al in de msconfig zitten rommelen, maar daar heb ik geen profijt van gehad. Weet iemand misschien wat het dan kan zijn? Ik heb al rond lopen kijken op Google enzo, maar daar heb ik niets gevonden wat mijn probleem kan verhelpen. Iemand die het wel weet? Reageren
Ewoud Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) 2K is bezig met een patch voor de PC versie. Er is momenteel een public beta test en ze hopen hem snel te kunnen uit brengen. Hopelijk verlost dat grote deels de problemen die er zijn. @Froodoo, crasht hij bij het opstarten? Dus b.v. na het BIOSHOCK logo? >>> Door Froodooo: Ja, toen crashte hij maar na de installatie van de nieuwste bèta driver van Nvidia werkte alles weer. <<< Bewerkt: 12 oktober 2007 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.