Jump to content

Windows server op Linux server host

Recommended Posts

Geplaatst:

Windows server op Linux server host kan dat? ik had even linux server gedownload zie geen verschil aan de GM en andere dingen. Dus volgens mij kan het wel of niet?

Geplaatst:
Windows server op Linux server host kan dat? ik had even linux server gedownload zie geen verschil aan de GM en andere dingen. Dus volgens mij kan het wel of niet?

Het is wel hetzelfde, maar hij kan niet draaien op Windows. Hij doet het alleen op het stuursysteem van linux :)

Geplaatst:

Ook per toeval geen verschil gezien in het bestand dat je moet runnen om je server aan te krijgen? Het is trouwens wel mogelijk om een windows exe te draaien met linux, namelijk dmv een windows emulator. Maargoed dat is nogal omslachtig omdat er ook gewoon een linux SA:MP server bestaat ;) (en ja, de config files en de scriptfiles zijn gewoon hetzelfde).

>>> Door Azer: Dit heeft sowieso niets met scripting te maken, verplaats naar Help<<<

Geplaatst:

Gaat bij mij alleen om het script niet al die poes pas eromheen :schater:

Geplaatst:

Wat heeft dit topic dan voor nut? zowel de windows als linux server download bevatten dezelfde scriptbestanden (alleen de windowserver heeft de compiler erbij).

Antwoord was sowieso al gegeven, slotje dus.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...