quincy225 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Kan ik mijn radio verwijderden in SAMP, dat hij ook geen zenders meer gaat zoeken! maar wel dat ik me auto geluiden nog heb? Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik denk niet dat dat mogelijk is. Wat je kán doen is de muziek volue op nul zetten, maar dat je geen radio zenders meer kan zoeken is volgens mij onmogelijk. Helaas. Greetz Reageren
quincy225 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik denk niet dat dat mogelijk is. Wat je kán doen is de muziek volue op nul zetten, maar dat je geen radio zenders meer kan zoeken is volgens mij onmogelijk. Helaas.Greetz Want als ik hem op een zender heb heb ik lagg, en als ik hem niet op een zender heb heb ik geen lagg :S Reageren
joppie Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Kan je niet het volume (bij options) van de radio op nul zetten en dan de geluiden van de omgeving e.d. gewoon hetzelfde laten? Of de radio op Radio Off zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.