Jump to content

PS3 Lite Version

Recommended Posts

Geplaatst:

Wanneer komt de Lite Version van de PS3 uit of is ie al uit??

en nog iets: Is het waar dat je een PS3 voor maar €500,- kan kopen bij Mediamarkt of is dat de Liet Version

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

8

• Black Force

5

• Gijsso

5

• Galiorix

3

Geplaatst:

Gisteren was Dynabyte zo vriendelijk om een prijsdaling en nieuw PlayStation 3 model aan te kondigen. Een uur nadat wij hierover berichten had Dynabyte het bericht van de website afgehaald.

Sony heeft echter vandaag officieel bekend gemaakt dat PlayStation 3 (60 GB versie) in prijs wordt verlaagd naar 349 pond. Wat neer komt op ongeveer 500 euro. Bij dit model zit een extra SIXAXIS controller en de twee spellen Motorstorm en Resistance: Fall of Man.

Tevens introduceert Sony volgende week een nieuw PlayStation 3 model voor 299 pond (ruim 400 euro). Dit model, bedoeld als instapmodel, heeft een 40 GB harde schijf, slechts twee USB poorten en geen card reader. Maar het belangrijkste wat dit model niet heeft is backwards compatibility. Met de 40 GB PlayStation 3 is het dus niet mogelijk om PlayStation en PlayStation 2 titels te spelen.

Sony geeft als reden hiervoor dat deze functie minder belangrijk is voor de mensen die niet meteen een PlayStation 3 in huis halen. De zogenoemde latere kopers. Wil je wel oudere spellen op je PlayStation 3 spelen, zul je het 60 GB model moeten kopen.

Bron: InsideGamer

De 60GB versie gaat dus omlaag naar 500 euro. Bij dit model komt dan nog een controller en twee spellen, zoals je in het bericht hierboven ook ziet. Daarnaast komt er dus een nieuw model voor 400 euro, met 40GB harde schijf en twee usb-poorten. Wat een belangrijk verschil is, is dat je met dit nieuwe model dus geen PS2 spellen kunt spelen.

Geplaatst:

In het bovenstaande bericht kan ik de datum er niet uit halen, 10 oktober moeten ze in de winkels liggen.

Ik raad je het 60 gb model aan, want dan heb je 1 extra controller, 2 games, cardreader, extra usb poorten, ps2 spellen spelen, 20 gb extra voor maar 100 euro meer. Als je echt niet meer dan 400 euro aan een console wilt uitgeven moet je maar de lite versie kopen, maar ik raad je de 60 gb aan.

Geplaatst:
Wat een belangrijk verschil is, is dat je met dit nieuwe model dus geen PS2 spellen kunt spelen.

Dat vind ik dus echt zo klote (sorrie hoor) ik wil een ps3 en ik heb zat ps2 spelle en dan kan je dat nie. spelle voor ps1 kan me niks schele maar voor ps2 wel. dit is een slechte stap van sony

Geplaatst:
Wat een belangrijk verschil is, is dat je met dit nieuwe model dus geen PS2 spellen kunt spelen.

Dat vind ik dus echt zo klote (sorrie hoor) ik wil een ps3 en ik heb zat ps2 spelle en dan kan je dat nie. spelle voor ps1 kan me niks schele maar voor ps2 wel. dit is een slechte stap van sony

Als je echt spellen van de PS2 wilt blijven spelen, dan zul je toch gewoon de 'normale' PS3 van 60GB moeten kopen, die dus wel een prijsdaling heeft gehad naar 500 euro. Voor jou lijkt mij deze PS3 (van 60GB) dus de beste aankoop, maar je kunt altijd even verder kijken natuurlijk. ;)
Geplaatst:

Waarom houd je jouw ps2 niet gewoon op ps2 spellen op te spelen, ps3 is voor ps3 spellen, ps2 voor ps2 spellen, mij kan het geen bak schelen dat er geen ps2 spellen op de ps3 kunnen hoor, dat koop ik immers geen ps3 voor :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Als je echt spellen van de PS2 wilt blijven spelen, dan zul je toch gewoon de 'normale' PS3 van 60GB moeten kopen, die dus wel een prijsdaling heeft gehad naar 500 euro. Voor jou lijkt mij deze PS3 (van 60GB) dus de beste aankoop, maar je kunt altijd even verder kijken natuurlijk. ;)

Ik zat te denken aan een 360 maar als die ps3 goedkoper is geworre dan besteed ik wel iets meer. Ik had gehoord van iemand dat je alleen ps3 erop zou kunnen spelen. maar ja. de spellen van de 360 zijn wel even duur als die van de ps3

Geplaatst:

ik snap je niet helemaal, je koopt toch ook een ps3 om ps3 te spelen of niet dan? en de games van de 360 zijn inderdaad gewoon even duur als die van de playstation3. Ik raad je ook de ps3 zeer aan, omdat dat de console is met de langere houdbaarheidsdatum, en dan heb ik het zeker niet over de crashes van de 360's.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Voorzover ik weet kan je op de PS3 60gb gewoon de PS2 spellen die backwards compatible zijn spelen. Een lijst daarvan is te vinden op de PS3 site van Sony. Sony ontwikkelt constant aan de backwards compatibliteit om zo veel mogelijk games van de PS2 en PS1 speelbaar te maken op de PS3. Ik vind opzich de prijs daling wel goed, als je bedenkt dat 2 spellen zo'n 120 euro kosten en zo'n controller ook wel 40 dus de console zelf heb je voor onder de 400 euro. Jammer dat ze gewoon niet een console met 1 controller aanbieden :7

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Ik zat te denken aan een 360 maar als die ps3 goedkoper is geworre dan besteed ik wel iets meer. Ik had gehoord van iemand dat je alleen ps3 erop zou kunnen spelen. maar ja. de spellen van de 360 zijn wel even duur als die van de ps3

Ik heb net gelezen dat het 60 gb is zolang de vooraad strekt, als hij is uitverkocht zullen er geen niewe meer worden gemaakt. Als 60 gb uitverkocht is zal de 40 gb ps3 dus alleen nog maar verkrijgbaar zijn.

Als je 60 gb wil moet je meteen als die uitkomt naar de winkel gaat, want ik verwacht dat die snel is uitverkocht.

En wat bedoel je er eigelijk mee dan 360 spellen net zo duur zijn als ps3 spellen?

Je moet bij je keuze ook rekening houden dat je bij 360 elk jaar 60 euro moet betalen om online te kunen gamen, dit is bij ps3 gratis.

Geplaatst:

Ik heb net gelezen dat het 60 gb is zolang de vooraad strekt, als hij is uitverkocht zullen er geen niewe meer worden gemaakt. Als 60 gb uitverkocht is zal de 40 gb ps3 dus alleen nog maar verkrijgbaar zijn.

Als je 60 gb wil moet je meteen als die uitkomt naar de winkel gaat, want ik verwacht dat die snel is uitverkocht.

En wat bedoel je er eigelijk mee dan 360 spellen net zo duur zijn als ps3 spellen?

Je moet bij je keuze ook rekening houden dat je bij 360 elk jaar 60 euro moet betalen om online te kunen gamen, dit is bij ps3 gratis.

Ik heb gehoord dat ze dan de 80GB in de winkels gooien :sigaar:

Geplaatst:

Op de site van playstation zelf is hetvolgende te lezen:

Het 60 GB-model is verkrijgbaar zolang de voorraad strekt en biedt een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding voor de passionele gamer die graag van de high definition-mogelijkheden van PS3 wil profiteren. Als de voorraad eenmaal op is, is het nieuwe 40 GB-model voortaan de enige versie die in de SCEE-gebieden verkrijgbaar is.
Kortom: zolang de voorraad streks is de PS3 60GB verkrijgbaar, daarna zal alleen de 40GB variant verkrijgbaar zijn.

Over een 80 GB model word niets gezegd, het lijkt er dus op dat deze alleen in Amerika verkrijgbaar blijf, al kan hij natuurlijk wel naar Europa komen wanneer de 60GB "op" is.

Geplaatst:

Maar waarom doen ze 60gb dan uit europa halen? Of helemaal stop zetten? Die is tenminste backwards compatible, iets wat veel gamers graag hebben :ch: En dan kan je er dan denk ik ook geen GTA op spelen, in ieder geval niet die van vóór LCS.

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de mensen die het nog niet weten. Op 10-10-2007 (vandaag :duh: ) is de PS3 Lite uit. De nieuwe PS3 heeft 40 GB geheugen en er kunnen geen PS2 spellen op gepeeld worden. Klik >--HIER--< om alle dingen te zien. De nieuwe PS3 moet de PS3 naar een breeder niveau van mensen brengen. Veel mensen wouden geen €600,- (nu €500,-) uitgeven. De oude versie krijg je 2 games en een extra controller bij. Voor €100,- meer krijg je wel dingen die meer dan €150,- waard zijn, en je hebt dan 60 GB geheugen. Alleen de oude versie wordt niet meer gemaakt. Als ze allemaal op zijn dan kun je ze alleen nog maar 2de handskrijgen :cry: . Denk eraan dat Sony vandaag, 10-10-2007, een grote stap heeft gezet voor HD-gamen

Groetjes

GTAGijsso :cya:

Bewerkt: door GTAGijsso

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...