Jump to content

PS3 Lite Version

Recommended Posts

Geplaatst:

400 euro of 500 euro vind ik nog te duur , ik wacht tot de PS3 250 euro gaat kosten. Want ik heb al een Xbox 360 , waar allemaal leuke games op zijn/komen. Op de PS3 zie ik nog geen games die ik leuk vind.

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

8

• Black Force

5

• Gijsso

5

• Galiorix

3

Geplaatst:
400 euro of 500 euro vind ik nog te duur , ik wacht tot de PS3 250 euro gaat kosten.

Dat de ps3 250 gaat kosten duurt nog extreem lang.

Geplaatst:

Nou en , dan wacht ik extreem lang. Ik heb toch een Xbox 360 , en op de PS3 zie ik alleen games die me niks boeien.

Geplaatst:
Nou en , dan wacht ik extreem lang. Ik heb toch een Xbox 360 , en op de PS3 zie ik alleen games die me niks boeien.

Daar heb je gelijk in..Op de 360 zijn alleen maar leuke games en bij de ps3 niet :N

Natuurlijk zijn er wel leuke games voor alleen kosten die al snel iets in de 70 euro..

Geplaatst:
Waarom zou je er dan uberhaupt eentje kopen? Voor de heb? :7
Geplaatst:

Voor Killzone 2 , maar die komt nog lang niet uit. Ik koop volgend jaar wel PS3 van me verjaardagsgeld ofzo , ik ben er nu nog niet aan toe. :)

Geplaatst:

Ik vindt het slecht dat ze de oude niet meer op de markt houden.

Die nieuwe kan niet eens PS 2 spellen afdraaien.

Geef mij dan maar gewoon die duurdere :duh:

Geplaatst:

typisch sony ja, wat heb je aan een ps3 die ps2 games kan afspelen, daar heb ik echt geen ps3 voor gekocht. Oké het is echt een minpuntje, maar ik heb reacties gezien (niet in dit topic) van mensen die zeiden, ja als ik er ps2 games op af kon spelen had ik hem wel gekocht, dat vind ik dus echt grote onzin.

En over die psp, ja, dat is gewoon een verniewing van sony, zodat de psp een beter scherm heeft, langere batterijduur enzo, daar zie ik niks overbodigs aan als je het mij vraagt.

Enja, dat je de ps3 nu nog niet koopt, daar kan ik niks van zeggen, want dat is gewoon je eigen mening en je eigen keuze. Maar ja, dat je zegt dat de ps3 geen 1 leuke game heeft die je leuk lijkt, is een beetje raar vind ik. Maar ja, over 1 jaar kijken we wel weer naar de ps3 :D dan zal het er vast wel beter voorstaan voor de ps3.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Maar waarom doen ze 60gb dan uit europa halen? Of helemaal stop zetten? Die is tenminste backwards compatible, iets wat veel gamers graag hebben :ch: En dan kan je er dan denk ik ook geen GTA op spelen, in ieder geval niet die van vóór LCS.

Greetz :sigaar:

Ja dus eigelijk dwingt sony de mensen die nog backwards dinges willen, ps2 games spelen op ps3 dus, nu nog een ps3 te kopen van 499 euro. terwijl ze later waarschijnlijk nog wel weer met een nieuw model op de markt komen.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Er is geen een game op de PS3 die ik leuk vind :) , daarvoor koop ik hem nog niet. Killzone 2 word lang wachten , op de PS3 zijn allemaal van die aparte en standaard games uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...