hy luuk Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 hey ik wil graag weten waar je sobiet kan downloaden wand ik hep gta sa al helemaal uit gespeelt zonder cheats en ik speel gta ook niet online
ikt Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 hey ik wil graag weten waar je sobiet kan downloaden wand ik hep gta sa al helemaal uit gespeelt zonder cheats en ik speel gta ook niet online Het is hier veboden om hacks aan te vragen, en s0beit is zo'n hack. En ookal heb je hem, hij werkt niet op SA-MP 0.2.2 R2 Probeer je het te vaak, dan banned SAC je en dan heb je gewoon pech, en kun je nooooit meer op dat IP op SA-Mp spelen.
hy luuk Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 hey ik wil graag weten waar je sobiet kan downloaden wand ik hep gta sa al helemaal uit gespeelt zonder cheats en ik speel gta ook niet online Het is hier veboden om hacks aan te vragen, en s0beit is zo'n hack. En ookal heb je hem, hij werkt niet op SA-MP 0.2.2 R2 Probeer je het te vaak, dan banned SAC je en dan heb je gewoon pech, en kun je nooooit meer op dat IP op SA-Mp spelen. ? bedoelje dat ik niet meer op het forum mag komen of dat ik niet meer op samp mag komen dan want ik speel geen samp het is aleen om bij mijn ijgen gta te kunnen klooten
Dutchy3010 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Daar geloof ik vrij weinig van... Wij bieden hier geen hulp bij dat soort hacks:
Recommended Posts