Jump to content

Saints Row II

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een paar weken geleden werden de eerste screens onthuld. Nu komt er ook langzaam wat informatie over Saints Row II. Een van de belangrijkste dingen is dat Saints Row II nu ook op de Playstation 3 uitkomt.

Feiten !

- THQ wil Volition voldoende tijd geven om de sequel af te werken, ze laten zich hierbij niet beïnvloeden door GTA IV.

- Ieder karakter is volledig te customizen, iets wat het team de "freak generator" noemt. Wil jij dus een stoere dude uit de ghetto maken die in lingerie rondloopt? Ga je gang!

- Zoals gezegd speelt de game zich vijftien jaar na het origineel af, locaties zijn in de tussentijd dan ook verandert. Om bij sommige gebieden te komen zul je gebruik moeten maken van een boot of vliegtuig, daarnaast is er ook een helikopter aanwezig in de game.

- Geïnspireerd door de fans wil Volition ook 'mini-achievements' in de game verwerken welke je kunt bereiken door te stunten. De manier waarop je achievements verdient is te vergelijken met de gaps van de Tony Hawk games.

- Als je aan het autosurfen bent zul je met de analoge stick je balans moeten bewaren.

- Zowel lokaal als via Xbox Live krijgt het spel een co-op functie.

- Andere karakters zijn te gebruiken als menselijk schild, tevens is het mogelijk om iemand neer te schieten wat veel aandacht trekt, en daarmee een obstakel op te werpen voor je achtervolgers.

- Je kunt mijnen plaatsen op auto's, muren of de rug van je tegenstanders.

- In de game kun je een eigen stekje creëren die je ook weer aan kunt passen.

- De graphics zijn verbetert ten opzichte van het eerste deel, zo zal er nu geen pop-up meer zijn en zullen er tevens weereffecten worden toegevoegd als hitte en regen. Als het nu gaat regenen zullen voorbijgangers met een paraplu lopen.

Ook zal Saints Row gebruik maken van de coöp-modus voor online.

Hier zijn de eerste screens van Saints Row II.

54869.jpg

Heb je zelf nog nieuwe informatie over Saints Row meld het dan.

;)

[ houdt dit topic ''a.u.b'' netjes ]

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:

Hopelijk gaan ze nog wel aan de grafics sleutelen, want het ziet er niet erg lekker uit, ik zie amper vooruitgang in grafics met Saints Row II. Maar ja, je kan nu nog weinig van de grafics zeggen want dit zijn de eerste screens, en dat zijn natuurlijk nooit de beste :D

Verder lijkt me dit wel een heerlijke game, en het is relaxt dat ie op de ps3 komt, want deel 1 heb ik niet kunnen spelen omdat ik geen Xbox 360 heb.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Hopelijk gaan ze nog wel aan de grafics sleutelen, want het ziet er niet erg lekker uit, ik zie amper vooruitgang in grafics met Saints Row II.

Dat hoop ik ook :)

Dat je eindelijk met wat meer voertuigen dan alleen auto's kan rijden is een vooruitgang voor die game. Maar een hele achteruitgang tegenover zijn concurrent Grand Treft Auto. Saints Row had al wat leuke features in de game zoals de zijmissie's die iets te veel lijken op GTA. Maar dat maakte het daarom niet slecht. Saints Row II zal mijn gamecollectie niet kunnen uitbreiden, want ik was niet genoeg overtuigd van het spel. Kunnen ze GTA IV overtreffen? Ik denk het niet :puh:

Geplaatst:

Rusig jongens. Dit is slechts nog de ''demo'' die ze showen. De volledige game (die nu dan volop in ontwikkeling is) is nog veel beter en mooier _O_

Geplaatst:
Mooi! Ik verwacht er veel van :Y

Nu eerst nog een 360 aanschaffen..

Een van de belangrijkste dingen is dat Saints Row II nu ook op de Playstation 3 uitkomt.

:7

Geplaatst:
Mooi! Ik verwacht er veel van :Y

Nu eerst nog een 360 aanschaffen..

Een van de belangrijkste dingen is dat Saints Row II nu ook op de Playstation 3 uitkomt.

:7

Jammer genoeg heb ik die ook niet..

En ik een 360 beter vind ;)

Geplaatst:

Ik bedoel daarmee dat je niet moet denken dat het een 360-exclusive word ;). Het word een PS3 en een X360 titel :dans:

Geplaatst:

Microsoft is anders wel begonnen met Saints Row , dus vind ik dat de Xbox 360 het eerste plekje verdient en de PS3 het tweede plekje ( waar Sony geluk mee heeft aangezien Saints Row al een succes was ) Dan word Saints Row II nog beter.

Geplaatst:

Wanneer komt ie uit?? duurd nog wel even geloof ik tog??

Ik heb met Saints Row 1 ook veel plezier beleefd voor d paar uurtjes die ik hem gespeeld heb. (omdat ik zelf geen 360 heb, ben meer van de Playstation. Maar nu ie ook op de PS3 uitkomt ga ik hem zeker kopen. Moet ie niet ongeveer tegelijk met IV uitkomen want anders ben ik daar te druk mee :puh:

Geplaatst:
Wanneer komt ie uit?? duurd nog wel even geloof ik tog??

Ik heb met Saints Row 1 ook veel plezier beleefd voor d paar uurtjes die ik hem gespeeld heb. (omdat ik zelf geen 360 heb, ben meer van de Playstation. Maar nu ie ook op de PS3 uitkomt ga ik hem zeker kopen. Moet ie niet ongeveer tegelijk met IV uitkomen want anders ben ik daar te druk mee :puh:

Hij zal ergens in 2008 uitkomen. Wanneer is nog niet helemaal duidelijk. ;)

Geplaatst:

Naar mijn mening vind ik Saints Row nageaapt van GTA. Ik heb het 1 keer gespeelt bij een vriend en ik vond het wel leuk, vooral dat je zoaar voor een auto kon duiken. Ik kijk er wel naar hoe het het 2e deel aan toe gaat

Geplaatst:

inderdaad je ziet zo dat ze het gelijk gta wouden namaken

maar het is toch één van de beste hoe zal ik het noemen fake gta s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...