Jump to content

Saints Row II

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ja jullie kunnen het wel een rip-off noemen, maar dat crime/free-roam is nou eenmaal een populair genre en je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze daar ook geld mee willen verdienen.

en anders kunnen jullie net zo goed: Pro evo soccer is een rip-off van fifa zeggen

EDIT: wow iemand precies hetzelfde voorbeeld van pes en fifa ( lol )

Bewerkt: door Suburban
Geplaatst:

Waarom zou je denken dat het een gta ripp off is, gta is gewoon een hele goede free roaming reeks in een gangster stijltje dat saints row voor dit zelfde stijltje kiest is dan niet gestolen, en ze hebben het toch compleet anders uitgewerkt.

En de mensen die ik heb zien rondlopen en je eigen character vind ik er beter uitzien dan wat ik tot nu toe heb gezien van gta IV.

En als SR een rip off van gta is dan is the godfather dat ook enz.

Geplaatst:
Microsoft is anders wel begonnen met Saints Row , dus vind ik dat de Xbox 360 het eerste plekje verdient en de PS3 het tweede plekje ( waar Sony geluk mee heeft aangezien Saints Row al een succes was ) Dan word Saints Row II nog beter.

Microsoft is er niet mee begonnen, het was op dat moment de enige console waar het spel op kon uit komen (ps3 was er nog niet, ps2 kon het spel niet aan). Microsoft zelf heeft weinig met het spel te maken.

Mij lijkt het wel een leuk spel. Saints row 1 heb ik nooit gespeeld omdat ik geen 360 heb (enige spel wat ik echt jammer vond dat het niet op ps3 was). Maar nu deze wel naar ps3 komt zal ik hem zeker wel gaan kopen, tenminste als ik er dan tijd voor heb want gta iv is dan al uit.

Geplaatst:

Er zijn weer nieuwe feiten over Saints Row !!.

Kijk voor informatie naar de begin post. :cya:

Geplaatst:

Scans!

>>> Door patrickW: Plaatsen van scans uit tijdschriften of links daarheen,

staan we ivm met auteursrechten schending niet toe op het forum.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...