daniel-azmaster Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 heey ik hb een probleem met de img tool 2.0 ..... het downloaden ging goed maar als ik hm open staat er dat t bestand beschadigd is....!!!!..... ik hb van alles geprobeerd bn echt hulpeloos.... kan iemand me helpen .... alvst bedankt!!! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) heey ik hb een probleem met de img tool 2.0 ..... het downloaden ging goed maar als ik hm open staat er dat t bestand beschadigd is....!!!!..... ik hb van alles geprobeerd bn echt hulpeloos.... kan iemand me helpen ....alvst bedankt!!! Simpeldidoedah, simpeldidee... KLIK Er staan meerdere servers online. Waarschijnlijk was degene waarin jij wou downloaden gewoon beschadigd. Deze doet het in ieder geval prima bij mij Bewerkt: 7 oktober 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 heey ik hb een probleem met de img tool 2.0 ..... het downloaden ging goed maar als ik hm open staat er dat t bestand beschadigd is....!!!!..... ik hb van alles geprobeerd bn echt hulpeloos.... kan iemand me helpen ....alvst bedankt!!! Dat kan kloppen, want ik heb ook een keer een beschadigde versie ook eens gedownload. Probleem is natuurlijk simpelweg op te lossen door even een van een andere site te halen. Vergeet overigens niet je reeds gedownloade even te verwijderen, voor het geval dat je in de war raakt. IMG Tool 2.0 IMG Tool 2.0 Reageren
daniel-azmaster Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 ok dan bedankt hij doet t..... laterssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.