Jump to content

img tool 2.0.

Recommended Posts

Geplaatst:

heey ik hb een probleem met de img tool 2.0 ..... het downloaden ging goed maar als ik hm open staat er dat t bestand beschadigd is....!!!!..... ik hb van alles geprobeerd bn echt hulpeloos.... kan iemand me helpen ....

alvst bedankt!!!

Geplaatst: (bewerkt)
heey ik hb een probleem met de img tool 2.0 ..... het downloaden ging goed maar als ik hm open staat er dat t bestand beschadigd is....!!!!..... ik hb van alles geprobeerd bn echt hulpeloos.... kan iemand me helpen ....

alvst bedankt!!!

Simpeldidoedah, simpeldidee... ^_^

KLIK

Er staan meerdere servers online. Waarschijnlijk was degene waarin jij wou downloaden gewoon beschadigd. Deze doet het in ieder geval prima bij mij

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

alvst bedankt!!!

Dat kan kloppen, want ik heb ook een keer een beschadigde versie ook eens gedownload. Probleem is natuurlijk simpelweg op te lossen door even een van een andere site te halen. Vergeet overigens niet je reeds gedownloade even te verwijderen, voor het geval dat je in de war raakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...