Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Avatar

Stijl: tropisch en strak/licht

Grootte: 64x64 en 15 KB.

Afbeelding: Klikalleen tommy op de motor. en deze Klik achter grond niet

Tekst:GrandTheftTwanO rechts onderin en vice city links boven in(zelfde als mijn sig)

Rand: 1 px,zwart

Kleuren: zelfde als afbeelding

Render (optioneel): zie afbeelding

Extra: tommy aan de linker kant en victor aan de rechter kant.

De achtergrond mag blauw zijn. :Y

Veel succes met de vice city avatar! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

nobody?

Edit:ja sorry ik bedoel het op een goede manier :roll:

Ik heb geen haast hoor..

>>> Door RonaldVC: Rustig aan, je topic al na een paar uur bumpen is wat overdreven. Er zal vanzelf wel iemand reageren. Geduld is een schone zaak. ;)<<<

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

*bump* iemand nog interesse?

sorry voor het opdringerig gedrag :$

Geplaatst:
avwx9.png

http://img261.imageshack.us/img261/2108/avwx9.png

Veel plezier ermee :sigaar:

Misschien een domme vraag maar hoe krijg ik hem :?

Geplaatst:

Je kan de link gebruiken die in de codebox staat, of je kan hem eerst opslaan op je computer en dan uploaden in de persoonlijke instellingen bij de avater. Het plaatje opslaan op je pc doe je als volgt: Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding, en kies vervolgens voor "afbeelding opslaan als", en kies een map.

Ik neem aan dat je wel weet hoe je de avater moet instellen, zoniet verwijs ik je naar de Help-functie van dit forum. ;)

Geplaatst:
Je kan de link gebruiken die in de codebox staat, of je kan hem eerst opslaan op je computer en dan uploaden in de persoonlijke instellingen bij de avater. Het plaatje opslaan op je pc doe je als volgt: Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding, en kies vervolgens voor "afbeelding opslaan als", en kies een map.

Ik neem aan dat je wel weet hoe je de avater moet instellen, zoniet verwijs ik je naar de Help-functie van dit forum. ;)

Oke bedankt voor de uitleg! :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...