QAFS Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Hallo, Ik ben al heel ver in het spel, maar de Rijschoolmissies heb ik nog niet gedaan. De 360 wil namelijk niet lukken. Als ik W en S indruk, gaat de auto inderdaad spinnen, maar heel langzaam. Binnen 10 seconden kom je nog niet eens langs 1 pion. Ook werkt het indrukken van D of A niet. Iemand tips? Dankjewel, Matthijs Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) De 360 graden draai moet je alsvolgt doen: 1) Hou 'W' en 'S' Tegelijk ingedrukt, de handrem kan je ook gebruiken maar je kan je toch het best aan 'W' en 'S' houden. 2) Nu moet je de pijltjestoetsen gebruiken, je moet het pijltje naar 'Links' of 'Rechts' ingedrukt houden, de auto zal nu gaan rondraaien. Je moet het binnen 10 seconden doen, anders krijg je niet genoeg procenten om naar het volgende onderdeel te gaan, uit jou bericht is dus optemaken dat jij de pijltjestoetsen niet of even gebruikt, veel succes . Bewerkt: 7 oktober 2007 door Bigstijn Reageren
Twankala Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Op deze site vind je hoe je alle missies moet doen bij de Driving School. De site is sowieso heel handig voor als je hulp nodig hebt bij GTA games. Hier staat bij de 360: Druk alle toetsen, W, S en de linker- of rechterpijltjestoets tegelijk in. Nu heb je 10 seconden de tijd om een volledig rondje te draaien. Als het goed is zie je een slipspoor. Als je 100% wilt halen, moet je met je achterwielen in het midden van die slipspoor stoppen. Succes! Reageren
QAFS Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Het werkt nog steeds niet. Heel vervelend Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Het werkt nog steeds niet.Heel vervelend Probeer eens [pijltje omhoog] + [pijltje naar beneden]. Vervolgens kies je een kant door middel van [pijltje naar links] of [pijltje naar rechts]. Deze werkt bij mij en ik kan me overigens ook niet herinneren dat dit ooit niets zo was. Reageren
QAFS Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Sorry mensen, maar het werkt nog steeds niet. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Sorry mensen, maar het werkt nog steeds niet. Als je een savegame echt niet kan halen kan je een savegame aanvraag plaatsen, dat houd in dat iemand anders deze missie (Die jij niet kan halen) voor jou zal doen. Je kan dat forum gedeelte hier vinden: Savegame Aanvraag . Bewerkt: 8 oktober 2007 door Bigstijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.