roppie Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 (bewerkt) Ik zit met een probleempje ik zou graag op mijn forum een avatar gallerij hebben maar het lukt mij niet kan iemand mij helpen die ook wat af weet van de php forums? Bewerkt: 2 januari 2005 door roppie Reageren
ShadowOps Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 emmm.... ik weet het niet srry Reageren
RTS Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 emmm.... ik weet het niet srry Waarom post je het dan?? Moet iedereen hier posten als die hij het niet weet?? @roppie wat lukt dan niet? wat voor foutmelding ofzo krijg je? Reageren
roppie Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 nee ik ga het tonen in print screens Dit is mijn Configuratie met dat adres kan ik avatars instellen zie dat dat ik geselecteerd heb en nu probeer ik dit µ en dit komt er op bij het andere adres is het precies hetzelfde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.