L Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 beste leden, Ik wil graag cj's uiterlijk veranderen door middel van skin mods. Ik heb op een site al een goede uitgezocht, maar hoe kan ik er nou voor zorgen dat cj er anders uit komt te zien? is hier een speciaal programma voor of iets? Alvast bedankt. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 beste leden,Ik wil graag cj's uiterlijk veranderen door middel van skin mods. Ik heb op een site al een goede uitgezocht, maar hoe kan ik er nou voor zorgen dat cj er anders uit komt te zien? is hier een speciaal programma voor of iets? Alvast bedankt. Er is niet echt een speciaal programma voor, er is wel een programma waarmee je texture mods (Car mods, skin etc.) kan instaleren, dat programmatje kan je hier vinden: Img tool 2.0, en hier kan je een handleiding vinden: Handleiding. Om skins te instaleren moet je Player.img openen en de files die ook in de gedownloade map staan met de oude vervangen, tenslotte druk je op 'Rebuild Archive', als je er niet uitkomt lees de handleiding nog eens door . Reageren
L Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ok, ik ben nu bij stap 5 gekomen en moet dus cj's uiterlijk veranderen. En welk bestand moet ik dan wijzigen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ok, ik ben nu bij stap 5 gekomen en moet dus cj's uiterlijk veranderen. En welk bestand moet ik dan wijzigen? Dit hangt verder helemaal van je eigen mod af. Je hebt als het goed is net een mod gedownload. Zodra je die mod opent, zul je enkele bestanden zien. De bestanden die je in de mod ziet, staan ook origineel in de 'Player.img'. Jij moet bij stap 5 alle originele bestanden die je gaat vervangen zoeken, en deze vervolgens verwijderen. Heb je alle bestanden op de juiste manier verwijderd, dan is de volgende stap om de bestanden van de mod toevoegen. Overigens moet je voor het uiterlijk van CJ niet de 'GTA3.img' openen, maar de 'PLAYER.img'. Deze is is tevens te vinden in de model map. Reageren
L Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Ok bedankt, tot nu toe is alles goed verlopen. Ik moet alleen nog het hoofd veranderen, maar hoe doe ik dat? even voor de duidelijkheid: ik wil er tony montana van maken, en op dit plaatje is het nog gewoon CJ's hoofd. Edit: laat maar zitten: ik ging naar de kapper, koos voor afro en nu ben ik helemaal tony montana. Bedankt voor de info! Bewerkt: 8 oktober 2007 door Léon-San Andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.