Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

na een paar mods toe te passen (ik denk een 75% van alle voertuigen) ben ik tot de conclusie gekomen dat de blade (oorspronkelijk lowrider, dus werkt niet in transfender) wel in transfender gemod kan worden, maar niet meer in de lowrider garage.

de mods werken perfect: 2 kleuren, 3 paintjobs, wielen, nos, roofscoops, hood, uitlaten.

dit heb ik naar carmods gekopieerd: blade, rf_lr_bl2, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, bnt_b_sc_l, bnt_b_sc_m, bnt_b_sc_p_l, bnt_b_sc_p_m, exh_b_l, exh_b_m, exh_b_t, exh_b_ts

weet iemand hoe ik de lowrider terug als lowrider kan defineren?

hier is de link van de auto => http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...b85b936a9a365c3

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is dat afhankelijk van de plaats waar de auto staat in de carmods.dat. Als je kijkt bij alle voertuigen, zie je dat dit verdeelt is in 3 of 4 blokken. Het eerste blok zijn de meeste voertuigen. Het tweede blok zijn er slechts 6 en het derde ook 6. Het vierde blok is niet echt meer van toepassing; dit zijn de motoren. Elk blok is gescheiden door een witregel.

Bij mij is het zo dat de Blade bovenaan blok 3 staat; boven de broadway, remingtn, savanna, slamvan en tornado. Bij jouw is dit waarschijnlijk dus niet het geval. Zet de blade-regel dus gewoon in de juiste groep; zoals dit:

elegy
flash
jester
stratum
sultan
uranus
------witregel------
[b][u]blade[/u][/b]
broadway
remingtn
savanna
slamvan
tornado
------witregel------
#fcr900 etc... etc ...

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...