WackoX Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik heb MTA Gedownload en hij vond zo'n 2 tot 5 server. Ik heb toen de server van jullie toegevoegt maar hij zij dat ik de v2.0 versie van client nodig had. ik heb dus maar gewoon 1.1.1 gedownload, en nu zie ik opeens zo'n 500 - 1500 servers! maar bij elke die ik aan klik staat er verifying client.. en ook staat er nobody to spactait en vervolgens zie ik alleen maar zwart en gaat hij terug naar het menu en krijg ik nog een error. What the *@#$ is dit? Reageren
Boris H. Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Heb je toevallig mods geinstalleerd? MTA werkt alleen met een schone versie van GTA. Check dit eerst even. Groetjes, Boris H. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Als er staat nobody to spectate dan is er niemand in de server. Klik tweemaal op players om servers op de hoeveelheid players te sorteren. Van die mods, MTA werkt wel degelijk met mods. Het licht er maar net aan wat voor mods het zijn. MTA doet het bij mij prima met: m0d s0beit, n00bmode v2 en een aantal aanpassingen aan de kleuren en handling van voertuigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.