kevins93 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 hey met gta san andreas kun je met de trein rijden ... Je ziet veel wissels, maar kan je via die wissels ook naar de andere baan/rails? zo ja, hoe doe je dat?? kevins93 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 heymet gta san andreas kun je met de trein rijden ... Je ziet veel wissels, maar kan je via die wissels ook naar de andere baan/rails? zo ja, hoe doe je dat?? kevins93 Het is helaas allemaal voor het leuke en realistische zicht. Verder kun je er vrij weinig mee, en volgensmij kan ik me niet herrineren dat ik hiervoor ooit een mod gezien heb. Reageren
metal2you Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Nee dat kan niet, dacht ik eerst ook. GRTZ Metal Reageren
kevins93 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 tnx voor jullie andwoord jammer dat dat niet kan Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 In een tein kun je alleen maar gas, rem en in- en uitstappen (tel niet de submissie erbij) Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 de wissels zitten trouwens ook allemaal op het spoor waar je nooit op rijd. op 1tje na geloof ik. dus je kan er helaas ook niks mee Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik had eens een tool gezien waarmee je de route die de trein aflegt kan veranderen. Want dat is tenslotte allemaal geprogrammeerd, waar die trein kan rijden Klik en hier kun je informatie vinden over die tool, maar ik kan alleen even niet vinden waar je hem kan downloaden. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Vroeger heb ik wel eens een filpje gzn hoe die wissels veraneren maar dat is vast ook die mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.