PrI3sT Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) wil je je auto onschadelijk maken maar als je de code doet van vehicle of death* ? (auto's ontploffen als je er tegen rijd) vind je dat vervelend wel ik heb de remedie als je de code doet van vehicle of death krijp je in een wagen doe nu de code van vliegende auto's in de lucht doe je de code van vehicle of death onschadelijk en daarna de auto's kunnen vliegen cheat je zal zien als je nu valt of op je dak ligt zal je auto niet ontploffen of deuken hebben pas op !!! : dit werkt van mij op de ps2 weet niet of het op de pc werkt : als je je wagen tuned of naar pay 'n spray gaat gaat dit effect verloren succes hopelijk heb je er iets aan * vehicle of death cheat ook wel bekend als auto's ontploffen als je ertegen rijd en je voertuig word onschadelijk Bewerkt: 9 oktober 2007 door PrI3sT Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ja, dat heb ik weleens gedaan! En het werkt ook op PC-versie!!! Maar niet veel mensen weten van dit manier? Wel goed gevonden! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 thanks het gebeurde gewoon bij toeval was wel geinig Reageren
X-boy Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Wat is Vehicle Of Death ?? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Dat is een cheat die zorgt dat je auto als een tank wordt; ieder voertuig dat tegen je aan komt of waar jij tegenaankomt ontploft. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Wat is Vehicle Of Death ?? Vehicle= voertuig Death = dood Reageren
PrI3sT Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 ik heb het nochtans beschreven in m'n post wat vehicle of death wil zeggen Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 leuk gevonden dit was al bekent maar inderdaad het werkt Reageren
arko 91 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 alleen al auto's ontploffen (jcnruad) maakt je auto onschadelijk, als je in een auto zit als je hem activeert, moet je even uit en instappen, dan is auto onschadelijk als je je auto mod't in een modshop moet je ook even uit en instappen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.