sjoerd1234 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat je in je beeld ziet in kilometer per uur hoe hard je gaat? al vast bedankt. Reageren
Twankala Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat je in je beeld ziet in kilometer per uur hoe hard je gaat?al vast bedankt. In dit topic was de zelfde vraag, en kan je denk ik alles wel vinden. En als je nog meer mods wil hebben, heb je hier het Modificatie aanvraag topic. In het vervolg is het handig om de Zoekmachine te gebruiken of een topic al bestaat. Deze hier te vinden. Succes! Reageren
sjoerd1234 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 het lukt niet. is er ook een andere manier voor? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) het lukt niet.is er ook een andere manier voor? Hier kan je een mod vinden voor een 'Speed-o-Meter', deze laat KMPH (Kilometers per Hour) zien en MPH (Miles Per hour) hier kan je hem vinden: Klik, hoe instaleer ik deze mod? 1) Gebruik een programmatje zoals 'Winrar' om het bestand uittepakken hier kan je Winrar vinden: Klik. 2) Vervolgens kan je de .Exe op je bureaublad zetten en erop drukken. Nu krijg je een schermpje te zien en kan je kiezen tussen MPH en KMPH en aan welke kant je de meter wil hebben. Vervolgens druk je op Load Mod en hij doet het . Let wel op, je kan alleen mods spelen als je versie 1 hebt, hoe kan ik zien welke versie ik heb? V1.00: Dit zal je nergens zien staan, je kan dit alleen bij v1.1 en v2.00 zien. V1.1: Dit zal rechtsonder in het hoofdmenu staan, rechtsonder staat 'V1.1'. V2.00: Dit zal ook rechtsonder in het hoofdmenu staan, rechtsonder staat 'V2.00'. Veel succes met de modificatie . Edit: Als je er dus achter bent gekomen dat je V1.00 niet hebt, kan je met deze patcher: Downgrader, toch de versie moddable maken (Zodat je dus mods kan instaleren), als je je oude versie weer terug wil kan je het spel opnieuw instaleren of de oude main.scm terug te plaatsen. Bewerkt: 7 oktober 2007 door Bigstijn Reageren
The Distortion Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Bij een vriend van mij doet Speed O Meter het wel,, bij mij niet Je kan tog ook een KPH teler importeren in je san andreas dat die automatish opstart ? of is er iets anders ? zolang het maar geen cam hack is Reageren
joppie Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Bij een vriend van mij doet Speed O Meter het wel,, bij mij nietJe kan tog ook een KPH teler importeren in je san andreas dat die automatish opstart ? of is er iets anders ? zolang het maar geen cam hack is Ik heb ook een speedometer gehad. Eerst starte ik die op en daarna pas gta, heb je dat al geprobeerd? Reageren
The Distortion Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Bij een vriend van mij doet Speed O Meter het wel,, bij mij nietJe kan tog ook een KPH teler importeren in je san andreas dat die automatish opstart ? of is er iets anders ? zolang het maar geen cam hack is Ik heb ook een speedometer gehad. Eerst starte ik die op en daarna pas gta, heb je dat al geprobeerd? Ja, Zo hoor je em ook opte starten >>> Door Bling: Dat mag dan misschien kloppen, maar vergeet niet dat iedereen hier je alleen maar probeert te helpen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.