ninos123 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 hoi ik had een vraagje heb gta vice city al een tijdje maar ik heb mod 7 maar hoe kan ik die weer terug brengen naar mod 5 of de normale mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Mod 7? Mod 5? De normale mod? Er zijn tienduizenden mods voor Vice City!!! Geef anders eens de URL van je mod of de naam. Of heeft die mod geen duidelijke naam verder!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ninos123 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 ik hem die mod op een cd maar als iemand anders een andere mod kent of dei hij gebruikt kan die dan effe opschrijven want mod 7 verveelt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 Vraag: wat is mod 7? Dan kunnen we meer uitleg geven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ninos123 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 ik weet het zelf ook niet zo goed maar ik denk andere versie van het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 Nee, er is maar één versie van VC. Deze kun je veranderen inderdaad met downloadable mods. Deze mods zijn echter niet genummerd (dat zou nogal lastig worden met zoveel verschillende makers) maar hebben gewoon een naam. Nou worden de meeste mods niet op CD gezet, maar je download ze gewoon (gratis) via het internet. Volgens mij begrijpt niemand hier wat jij bedoelt met 'mod7'. Heel misschien heb je een CD gebrand met daarop verschillende mods en die genummerd? Gaat het eigenlijk wel over de PC versie of over een PS2/ARMAX combinatie? Wat voor CD heb je het over? Hoe heet die mod? Je zult toch echt wat meer informatie moeten verstrekken als je wilt dat we je helpen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.