Jon-asses Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Hey iedereen, Ik heb eens totaal iets anders geprobeerd, namelijk een filmpje. Het filmpje gaat over 'Jon-asses en niet Jon-Asses'. Omdat ik jullie dit filmpje wil doen onthouden, show ik het hier. Wat vinden jullie ervan? http://www.uploadhouse.com/fileuploads/572...9ac1b7524f8.gif Verbeterde versie Bewerkt: 13 oktober 2007 door Jon-asses Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Nice gemaakt, het is redelijk high-frame-rate dus het loopt lekker soepel. 8/10 Omdat het goed is, maar niks speciaals Tips: Misschien zouden een paar extra frames geen kwaad doen, dan zou het er super uit zien. Misschien is het ook leuk om er voor te zorgen dat het constant in elkaar overloopt, dat je dus geen einde/begin kan zien Verder super KUTGW! Greetz BTW dit is geen dynamisch plaatje dus mag je hem gewoon posten; Bewerkt: 7 oktober 2007 door Galiorix Reageren
PrI3sT Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) is wel mooi maar de boodschap vind ik niet zo duidelijk vind ik natuurlijk een 7/10 Bewerkt: 7 oktober 2007 door PrI3sT Reageren
AreZzo Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 De boodschap is wel duidelijk Niet Jon-Asses in 1 saaie kleur, maar Jon-asses in allemaal vrolijke kleuren Leuk bedacht, maar wat Galiorix vind, vind ik ook, ja zou iets moeten vinden op de overgang van Jon-asses naar Jon-Asses, niet gewoon laten verschijnen, verder is hij heel goed ... 8.5/10 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Vandaag had ik niets te doen en wou ik het filmpje verbeteren, wat vinden jullie ervan? Zelf vind ik het een hele vooruitgang... Reageren
AreZzo Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Wow man VEEEET gevonden Haha zo dat het juistgeschreven Jon-asses voorbij het foutgeschreven komt en dan terug ( huh ? ? ) geweldig Mooi gevonden daarna dat Jon-asses het foutgeschreven wegbokst... De flikkering daarna geeft nog een extra mooi effectje. Daarna een mooie outfading van Jon-asses en verschijning van Jon-Asses . Omdat het heel mooi geef ik 9.5/10, het kan altijd beter dus daarom geen 10 ! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Bedankt voor de heel positieve reactie. Leuk dat jij het zo leuk vindt. Alles wat jij zegt klopt inderdaad, dus de boodschap is wel duidelijk. Duidelijker dan de vorige keer heb ik al een paar keer gehoord. Hopelijk komen er nog meer rates. Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Je verbeterde versie vind ik ook erg leuk. Super gedaan John-asses Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.