Jero_en Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Hallo, ik heb al een tijdje Gta san andreas en ik heb al heel veel mods gezien waarin modders de bestaande wapens hebben vervangen door hun eigen zelfgemaakte wapens, dus ik dacht dat wil ik ook wel eens proberen. dus mijn vraag is met welke mod programma's kan ik wapens modden/eigen wapens maken. ik had al iets gelezen over het programma 3dsmax. alvast bedankt. Reageren
K.O. Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Klik! & Klik! Je moet de texture maken met een programma als Paint/Photoshop en vervolgens met TXD Workshop. Het model kun je maken met 3D programma's als 3dsmax, zmodeler, gmax en sketchup. In de MTL (Master Tutorial List; de 2e link) kun je lezen hoe alles verder moet. Reageren
Jero_en Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Klik! & Klik!Je moet de texture maken met een programma als Paint/Photoshop en vervolgens met TXD Workshop. Het model kun je maken met 3D programma's als 3dsmax, zmodeler, gmax en sketchup. In de MTL (Master Tutorial List; de 2e link) kun je lezen hoe alles verder moet. ok bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.