Jump to content

Dragon Ball Z Tribute's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier komen van elk Character in Dragon Ball (Z) (GT) filmpjes te staan. Dit zal ook regelmatig geupdate worden door mijzelf. Als jij filmpjes vindt, waarvan je denkt, die vind ik wel leuk. Stuur een PB naar mij. Dan zet ik hem erbij ;)

Laten we beginnen:

Goku

Gohan

Goten

Chi Chi

Trunks

Vegeta

Krillin

Aanrader

Android 18 / C18

Bulma

More to come !

Comments zijn welkom.

Toestemming van : Mania-92

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga ze dus echt niet kijken _O_

Ik ben een gigantische Dragonball /Z/GT fan dus als ik die ga kijken wil ik weer de hele serie zien :puh:. Ik heb geen enkele episode gemist. (Heb ze allemaal op Internet gekeken) Echt super goeie serie, kan geen enkele andere serie aan tippen als je het mij vraagt. Ook super goeie humor er in _O_

EDIT: Een paar aanranders: Piccolo, Frieza, Cell, Majin Buu, Uub/Majuub, Pan En alle Fusions? :D

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Ik was ook nog niet klaar. En kijk ze gewoon. Dan kijk je daarna weer de hele serie.

Waar kijk je die trouwens ?

Geplaatst:

Ik kijk/keek ze op The Saiyan Site Voor zover ik weet niet een illegale site. Staan ze allemaal (Ook de movies). Heb ze trouwens al gekeken ja, zit nu al weer op mn PSP Shin Budukai 2 te doen :D

Geplaatst:

Om nog even wat te zeggen, bij het 2e filmpje van Krillin de Aanrader. Wanneer je 18 ziet, en daarna ziet ontploffen, schoten me de tranen uit me ogen. Dat meen ik. :cry:

Geplaatst:

Mooie serie wat ik al sinds mijn 4e volg. Ik heb Budokai 1, 2, 3 en Tenkaichi 1 en 2. Bijna de hele serie dus :Y. Ik heb alles ook nog op internet bekeken, prachtig gewoon :Y

Geplaatst:

Iemand nog reacties ? Ik ben de laatste tijd alleen maar Dragonball Z aan het kijken, vandaag alleen al 10 afleveringen. xD

Geplaatst:

Movies van DBZ zijn ook erg mooi!

De Broly the Second Coming is heel mooi!

En geinig, gelukkig dat er op Youtube wel een boel series zijn> ^_^

Geplaatst:

Er staan er ook een boel op, alleen in 2 of meer delen. Maar als je ze daar op die site, in stream kan kijken :)

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Elk filmpje is beter dan de andere en het is echt zo super mega fantastische allemaal :tu: geen woorden voor...

Ben echt zo'n grote fan van dbz en nu ik dit weer gezien heb mis ik het zo vreselijk, en zoals T@rget al zegt geen enkele andere tekenfilms/anime serie kan hier aan tippen. Ik wil meeeeeér!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...