Gangsta-CJ Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 hey mense mijn computer staat volgepropt met muziek en dus kreeg ik opeens een melding dat er te weinig geheugen zou staan op men harde schijf ik keek naar mijn software en zag daar pirates of the carribean staan. dat nam 2.5 GB in! ik wil het verwijderen maar tijdens installatie zegt hij steeds: preparing installshiel etc.. en daarna: do you want to completely remove the selected applications and all of its comonents? ik klik op ''ok''. dan zeikt hij:pirates of the ... is performing the requested operations hij verspringt van 0 procent opeens naar 100 procent. dan zegt hij iets van : MAINTENANCE COMPLETED en wat gezeik. dan kan ik alleen maar finish selecteren. en POTC staat er nog steeds op ik kom er pisssiiiiig van ik probeerde het al 25 keer zelfs met de installatie cd erbij lukt het niet en op internet vond ik ook niets!! ik kom er zot van! kan iemand me plzz helpen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Probeer het eens via Software te verwijderen. Start -> Configuratiescherm -> Software. Dan klik je het spel in de lijst aan, en klik je op Wijzigen/Verwijderen Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 dat deed ik. maar het is me eindelijk gelukt. en met mijn vrije ruimte heb ik VC geinstalleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.