Gangsta-CJ Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 Hey mensen hoe installeer je nu feitlik een savegame?? heb je daar winrar voor nodig ofzo..? greetz emilio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 Ja dit is alleen om de savegame uit te kunnen pakken. Maar hoe dit precies bij VCS werkt weet ik helaas niet. Alleen van GTA Sa weet ik dit. Dit zal wel bijna het zelfde zijn neem ik aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 damn verkeerd dit moest ik bij vc zetten. het gaat dus om gta vice city en niet vice stories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 damn verkeerd dit moest ik bij vc zetten. het gaat dus om gta vice city en niet vice stories Een savegame installeren bij Vice City is niet zo moeilijk. Je moet ten eerste even je savegame uitpakken als dit nog niet gebeurd is. Hier heb inderdaad je dus WinRar voor nodig, maar WinZip of iets dergelijks kan net zo goed gebruikt worden. Vervolgens plaats je het GTAVCsf* bestand (dat je is savegame) in de volgende map: 'Mijn Documenten/GTA Vice City User Files'. Enige wat je dan nog rest te doen, is het spel starten en de juiste savegame kiezen. Veel plezier en succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 bedankt. mods installeren, is dat dan hetzelfde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 bedankt. mods installeren, is dat dan hetzelfde? Nee, was dat maar zo simpel. Mods installeren zul je met programma's als de IMG Tool en/of VCMM moeten doen. Persoonlijk raad ik je de eerste aan, omdat deze makkelijk in gebruik is en bovendien veel minder snel fouten en dergelijke oplevert. VCMM is namelijk een automatische installer. Handig, zou je zeggen, en dat is het natuurlijk ook. Echter is de kans op fouten en dergelijke veel groter, maar over het algemeen is ook VCMM prima te gebruiken. Besluit je de IMG Tool te gebruiken, dan raad ik je aan deze tutorial eens door te nemen. Mocht je VCMM kiezen, plaats dan alle mods met een .VCM bestand in de volgende map: 'C:' > 'Program Files' > 'vcmm' (> 'mods' 'vcm'). Als je daar namelijk een .VCM inplakt, zal hij automatisch op het scherm van 'manage' verschijnen. Je klikt de mods dan aan en je kiest voor 'install'. Ik hoop dat het je wat duidelijk is, anders verwijs ik je hier naar door. Daarnaast kun je ook nog gebruik maken van de zoekfunctie, want topics over het installeren van mods zijn er in overvloed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.