JeremyGFX Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) EDIT: Ik heb nu een versie 2 gemaakt hopelijk is die beter Versie 2: Versie 1: Rates? Bewerkt: 9 oktober 2007 door JeremyGFX Reageren
BigM Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Wel erg Leeg if you ask me! Maar niet helemaal verkeerd, Tekst, Nja had je meer mee kunnen doen. En die lensflare rechts is nou niet echt een kast kraker, Verder vind ik de background op een of andere reden wel wat hebben, Maar toch ook wel weerergleeg. Met je render had je ook wel watmeer kunnen doen en je tekst die staat er niet zo goed bij,Maak minder duidelijk, iedereen ziet dat dit halo is, Brengt toch weer ander effect. Ik heb me rate streng gedaan zodat iedereen hier wel een duidelijke rate uit kan zien. Vandaar. Ik bedoel het echt niet slecht als het dat lijkt Ik Geef deze nog net een 6, Want een onvoldoende gaat te ver. Maar een spetter is het ook niet Reageren
PrI3sT Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 net zoals bigM zei is er nog veel plaats over je kon er veel meer mee doen en het lettertype past niet bij het geheel maar de effecten komen wel goed uit een 5/10 sorry meer kan ik niet geven Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik heb nu ook een 2de versie misschien bevalt die jullie beter.. Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 *BUMP* niemand? Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Versie 2 is vele malen beter dan V1. Grote pluspunten zijn nu toch dat je de linkerkant van V1 hebt opgevuld met wat effecten, maar ook het juiste effect. De manier van je nieuwe effect doet Master Chief lijken wegduiken. De explosie (lichtbol) ziet er goed uit alleen kan naar mijn mening wat spectaculairder. Probeer bijvoorbeeld wat verschillende effecten in de explosie te verwerken zodat je niet alleen dat eentonige witte ziet. Misschien iets voor een volgend ontwerp. Je tekst is niet echt mijn smaak, ik zou graag een versie willen zien met een tekst zonder lijntje en zonder een sierlijk font. Iets straks zou wel goed staan. Succes verder! Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Bedankt nog iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.