Michilos Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Hallo, kan iemand mij uitleggen hoe ik, als ik gewoon over straat rij en niet met een missie bezig ben een drive-by vericht? Alvast bedankt Groeten SA-Fan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Hallo, kan iemand mij uitleggen hoe ik, als ik gewoon over straat rij en niet met een missie bezig ben een drive-by vericht? Alvast bedankt Groeten SA-Fan Voor een drive-by heb je wel een sub-machine gun (bijvoorbeeld een MP5) nodig, anders zal het niet lukken. Als je deze eenmaal hebt, stap je in een voertuig. Met de toetsen [Q] en [E] kun je dan een bepaalde richting inkijken; met 'Q' kijk je naar links links en met 'E' kijk je naar rechts. Terwijl je kijkt, hou dan [RCTRL] ingedrukt. Als het goed is, zal CJ dan een drive-by uitvoeren. Overigens is de kans aanwezig dat de toetsinstellingen verschillen, dit kun je eventueel nog aanpassen of bekijken in de opties. Veel succes! Reageren
Michilos Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Okee, bedankt, maar hoe nodig je andere uit die je 'joinen' en dat zij schieten en jij rjid? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Okee, bedankt, maar hoe nodig je andere uit die je 'joinen' en dat zij schieten en jij rjid? Deze mensen (Oftewel gangs) kan je recruteren, deze zullen rondlopen in jou gebied wat met groen wordt aangegeven op de map. Geel en paars zijn de Vagos en de Ballas, dit zijn vijandelijke gangs waar je dus vaak ruzie tot op de dood en om territories ruzie hebt. Je kan deze territories overnemen door minstens 3 vijandelijke gangmembers te doden. Om een (Groen mannetje, gangmember die bij jou hoort) te recruteren moet je de toets 'H' of 'G' gebruiken. Ze zullen automatisch op vijandelijke gangs en op politie schieten als je wanted hebt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.