Jump to content

kracht


kelwin

Recommended Posts

San Andreas werkt al niet meer als je een fout tekentje ergens zet. bijvoorbeeld een uitroepteken op de plek van een getal en het werkt al niet meer. Kun je nagaan als je de hele 'data' map verwijdert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kelwin

    12

  • Donwell

    10

  • -Matthijs-

    2

  • MartyCeha

    2

Dan ben je dom bezig, érg dom bezig. Nu kun je geen San Andreas meer spelen, maar voor alles is een oplossing, zo ook voor deze. Je kunt gewoon GTA San Andreas her-installeren, zodat alles er weer keurig netjes staat. Al je geïnstalleerde mods gaan dan wel verloren, mocht je ze hebben geïnstalleerd. Hetzelfde geld voor alle andere toegevoegde, aangepaste bestanden. Deze zul je dan weer opnieuw moeten downloaden en installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

waar heb jij het dan over. zit je dit allemaal uit je duim te zuigen ofzo :duh:

het is zkkr zo als je iets verwijderd of een tekentje verandered uit de data map dat gta sa het niet meer doet :N:N

edit je zal wel niet op opslaan gedrukt hebben

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zijn er verschillende mogelijkheden. Wij kunnen jouw verkeerd begrepen hebben, maar wat heb je precies verwijderd daarvoor? De Data map of de inhoud van bestanden in de map? Mocht het dat laatste zijn, is er de mogelijkheid dat je, en daar heb je dan geluk mee, niet hebt opgeslagen.

Verder, er kunnen altijd dingen veranderd worden, mits er geen verkeerde leestekens vallen, zoals een uitroepteken, vraagteken, etc, maar dan moet je nog wel de juiste regels vervangen en niet over het limiet gaan. Zolang je maar niets verkeerd doet, kan je wel dingen aanpassen

Link to comment
Delen op andere websites

Linksbovenin klik je op bestand, vervolgens op 'Opslaan'. Het bestand is nu veranderd, als je verstandig bent, sla je het origineel ook op voor het geval er iets mis gaat. Maar je moet hem gewoon opslaan, dan ben je al klaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het bestand gevonden en ik kijk bij kolom L maar de cijfers staan door de war

Klopt, echter is dit makkelijk te verhelpen door het lettertype even te veranderen. Hij staat volgens mij standaard op ''Times New Roman'', verander dit naar "Courier new". Met dat lettertype kun je namelijk wel goed de regels en dergelijke aflezen.

maar hoe moet dat met dat lettertyp

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat dan want als ik GTA dan opstart gebeurd er niks :cry:

Je moet wel eventjes het juiste wapen nemen, en op iets/iemand schieten natuurlijk, anders kom je er niet achter of je 'mod' is geslaagd of niet. ^_^

ik heb het bestand gevonden en ik kijk bij kolom L maar de cijfers staan door de war

Klopt, echter is dit makkelijk te verhelpen door het lettertype even te veranderen. Hij staat volgens mij standaard op ''Times New Roman'', verander dit naar "Courier new". Met dat lettertype kun je namelijk wel goed de regels en dergelijke aflezen.

maar hoe moet dat met dat lettertyp

Bovenin Kladblok zul je een aantal balkjes zien staan. Dit zijn:

Bestand - Bewerken - Opmaak - Beeld - Help

Jij moet, dat spreekt eigenlijk wel voor zich, Opmaak hebben. Klik hem aan, en je zult twee mogelijkheden zien. Klik 'Lettertype' aan. Eenmaal daar zoek je naar het lettertype dat je wilt, de hele tekst wordt, als ik me niet vergis, automatisch omgezet, je hoeft het niet te selecteren.

Link to comment
Delen op andere websites

oh oh ik heb ook de inhoud van weapon.dat verwijderd en ik dacht later KUT[/font] dus ik instaleer san andreas op nieuw en de inhoud van weapon.dat is nog steeds leeg :(:(:( kan iemand mij helpen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je je oude installatie nog niet ongedaan gemaakt, ga als volgt te werk:

  • uninstall SA, m.b.v. de uninstall of via het configuratiescherm
  • verwijder dan de gehele map van SA: Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas
  • installeer dan pas weer opnieuw je spel, eventuele savegames blijven op je PC staan

Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...