Jump to content

kracht


kelwin

Recommended Posts

ja het is gelukt koe mzungu maar waar staat het bestand weapon.dat Donwell zij dat je iets moet doen met de naam veranderen naar alle bestanden maar ik begrijp dat eventjes niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kelwin

    12

  • Donwell

    10

  • -Matthijs-

    2

  • MartyCeha

    2

Nu begrijp ík jou niet meer helemaal, waar je nu precies heenwilt. Jij vraagt op welke manier je de kracht kunt aanpassen van wapens, dat wordt haarfijn uitgelegd door een aantal leden, waaronder ik, en vervolgens kom je ermee dat je er niets meer van snapt; wat dan niet precies?

Verder, het bestandje Weapons.dat zul je vinden in, standaard map (kan aangepast zijn bij jou), op het pad C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data. Daar zul je het bestandje aantreffen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem wil openen met kladblok, kan dit kloppen. Kladblok leest vanuit zichzelf alleen de tekstbestanden. Dit valt gelukkig aan te passen, zodat je het bestand wel kunt zien. Dit doe je door op het snelmenu te klikken onder het balkje waar je de naam in kan voeren. Verander deze naar 'Alle bestanden'. Nu verschijnen er veel meer bestanden, met o.a. weapon.dat.

Een andere manier is om met rechtermuisknop op het bestandje te klikken, zonder kladblok, dus gewoon in het mapje zelf, en dan op 'Openen met...' te klikken. Vervolgens selecteer je 'Kladblok'. ;)

dit begrijp ik niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Verdere vragen over het modificeren van SA kan je in het modding forum stellen. Lees ook >dit topic< even door. :slotje:

Daarnaast geef ik je het advies mee om in dat forum duidelijk neer te zetten wat je nu daadwerkelijk wilt. Zodat je ook in één keer en zo snel mogelijk geholpen kan worden. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...