CelicaVB Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 (bewerkt) Ik was net aan het inzetten bij de paardenraces, en toen ik bij de 5680000 was zei een vrouwestem: "Aliens are talking to me on my car radio" Het heeft natuurlijk niks te maken met het bedrag of het gokken, en het zal wel een vrouw geweest zijn die naast me stond (kun je niet zien als je aan het gokken bent) Maar waarom zegt ze dat? Grapje van Rock*? Of zal er dan toch echt iets in GTA SA zitten wat met Aliens te maken heeft? mmm mischien ga ik toch maar eens goed zoeken HOOG in de lucht... :ph34r: (edit: ik had erna in totaal 9999995 ingezet, en ik had... GEWONNEN!! Er kwam bij: 49.999.975 bij! Bijna 50 miljoen. Ik heb nu in totaal: 201.190.797 Dollar ) Bewerkt: 1 januari 2005 door CelicaVB
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Ik was net aan het inzetten bij de paardenraces, en toen ik bij de 5680000 was zei een vrouwestem: "Aliens are talking to me on my car radio" Het heeft natuurlijk niks te maken met het bedrag of het gokken, en het zal wel een vrouw geweest zijn die naast me stond (kun je niet zien als je aan het gokken bent) Maar waarom zegt ze dat? Grapje van Rock*? Of zal er dan toch echt iets in GTA SA zitten wat met Aliens te maken heeft? mmm mischien ga ik toch maar eens goed zoeken HOOG in de lucht... :ph34r:(edit: ik had erna in totaal 9999995 ingezet, en ik had... GEWONNEN!! Er kwam bij: 49.999.975 bij! Bijna 50 miljoen. Ik heb nu in totaal: 201.190.797 Dollar ) jah die radio zender is WTRC ofzoiets en dan hoor je zom een rare stem zeggen Kill al humiens teminste dat stond ergens :o
easter egg Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ja dat stond ergens en ook iets met dat truth dat zei. :blink:
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ja dat stond ergens en ook iets met dat truth dat zei. :blink: ik heb het zelf nog nooit gehad ik liuster nooit naar WTRC is saai <_<
Joriz Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ja dat stond ergens en ook iets met dat truth dat zei. :blink: ik heb het zelf nog nooit gehad ik liuster nooit naar WTRC is saai <_< Saai? Hardstikke grappig!!! :lol: Vooral Gardening with Maurice wat in is gesproken door Andy Dick van de Andy Dick show die op MTV is! :lol:
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ja dat stond ergens en ook iets met dat truth dat zei. :blink: ik heb het zelf nog nooit gehad ik liuster nooit naar WTRC is saai <_< Saai? Hardstikke grappig!!! :lol: Vooral Gardening with Maurice wat in is gesproken door Andy Dick van de Andy Dick show die op MTV is! :lol: ow ik heb geen MTV ik luister altijd Radio los santos
mym Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 of entertaiming america with LAZLOW (vrock vice city) :lol:
Lennert Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Toen ik de flikken achter mij aan had, hoorde ik een flik iets over aliens zeggen :o
MrSelected Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 vrouwen in het spel zeggen dat vaker. Moet toch wat meer naar WCTR gaan luisteren. :unsure:
dudedude Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik ging een keer WCTR luisteren en toen heb ik wel een presentator horen praten over aliens maar niet aliens zelf
josie Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik ging een keer WCTR luisteren en toen heb ik wel een presentator horen praten over aliens maar niet aliens zelf freakie :o
Bierkameel Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik ging een keer WCTR luisteren en toen heb ik wel een presentator horen praten over aliens maar niet aliens zelf Je hoort ook wel is op de achergrond UFO's ofzo dat die deuren daarvan open gaan en ze zeggen ook iets over Area 53 :ph34r:
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 duss er zullen denk wel aliens in het spel zitten
harry1985 Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 zo zal axl rose ook in het spel zitten , na zoveel malen gespeeld te hebben. nog geen axl rose gehoord :blink:
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 zo zal axl rose ook in het spel zitten , na zoveel malen gespeeld te hebben. nog geen axl rose gehoord :blink: huh :huh: wat is een axl rose
Recommended Posts