Jump to content

Alien Radio

Recommended Posts

Geplaatst:

kluister ook ni na dien radiozender da's saai <_< luister liever naar K-rose :D :lol: :rolleyes: B)

Geplaatst:

als je goed luisterd zeggen ze de plaatsen en de tijd want ik heb er al een gezien

(pas goed op je ben dood als je niet maakt dat je weg komt)

Geplaatst:
als je goed luisterd zeggen ze de plaatsen en de tijd want ik heb er al een gezien

:huh: wat bedoel je :huh:

Geplaatst:
zo zal axl rose ook in het spel zitten , na zoveel malen gespeeld te hebben. nog geen axl rose gehoord :blink:

dan luister jij niej vaak naar k-dst Axl is daar presentator (Tommy "the nightmare smit)

heel erg cool :D:D:D

P.s voor wie t niet weet Axl Rose in de zanger van Guns n' Roses een van de beste rockbands waar ook een liedje van in san andreas zit namelijk: Welcome to the jungle ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil geen aliens zien vind ik eng ik zie het al.

ik loop daar in het donker door de woestijn iets volgt mij ik ren. het gevolg wordt sneller.

en dan stopt het ik stop ook ik kijk achter mij en toen onee e.t :ph34r: .

nee geintje.

ojah ik weet al weer wat truth: zij ga naar de aliens in de woestijn en zeg dat het je spijt ofzo. :blink:

dit bericht staat 3 plaatsen boven wat bedoelt hij nou heeft hij ze gezien?? :(

Bewerkt: door easter egg
Geplaatst:

Jij bent de eerste die ze gezien heeft in de hele wereld.

Is dit topic bekend bij je?

@easter egg: het wordt een stuk duidelijk als je QUOTE-tags gebruikt.

Geplaatst:

Maar R* had toch gezegd dat er geen Aliens in zitten?

Verwarrend allemaal

Niet wel Niet wel

Offtopic

Dat gardening with Maurice komt ook voor in Gta3

Lazlow zegt dan:No no this isnt gardening with Maurice thats on later.

En die man zegt dan:No he's kicked off the network he lied i know he lied

goed geluisterd he? :rolleyes: ;)

Geplaatst:

ik ben nu over het eiland aan het vliegen om te kijken of ik de plaatsen kan vinden waar de foto's in lil probe zijn gemaakt of ee foto zijn 2 schoorstenen en een halve witte sulo of zoiets te zien

Geplaatst:
ik ging een keer WCTR luisteren en toen heb ik wel een presentator horen praten over aliens maar niet aliens zelf

Je hoort ook wel is op de achergrond UFO's ofzo dat die deuren daarvan open gaan en ze zeggen ook iets over Area 53 :ph34r:

en waar is area 53

Geplaatst:
ik ging een keer WCTR luisteren en toen heb ik wel een presentator horen praten over aliens maar niet aliens zelf

Je hoort ook wel is op de achergrond UFO's ofzo dat die deuren daarvan open gaan en ze zeggen ook iets over Area 53 :ph34r:

en waar is area 53

Die is in LV in de woestijn ok wel Resricted Area in het zuiden van dat vliegveld dat je kan kopen :rolleyes:

Geplaatst:

en waar is area 53

Die is in LV in de woestijn ok wel Resricted Area in het zuiden van dat vliegveld dat je kan kopen :rolleyes:

nee da's area 69

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...