EricR Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Sommige autos die ik download kan je tunen in de weel arch angels dus je kan er bumpers enzo onder zetten. Die kan je maar vervangen door 1 auto als dat voor een andere moet dan moet je de naam van die bumpers veranderen maar waaraan kan je zien voor welke auto die bumpers zijn en hoe moet je dat veranderen. voorbeeld: dit is een bumper voor een nissan skyline(vervanging voor de elegy): fbmp_a_l.dff. Ik weet dat fbmp voor front bumper staat maar die _a_l is denk ik voor de auto maar hoe zie je wat voor auto. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Sommige autos die ik download kan je tunen in de weel arch angels dus je kan er bumpers enzo onder zetten. Die kan je maar vervangen door 1 auto als dat voor een andere moet dan moet je de naam van die bumpers veranderen maar waaraan kan je zien voor welke auto die bumpers zijn en hoe moet je dat veranderen.voorbeeld: dit is een bumper voor een nissan skyline(vervanging voor de elegy): fbmp_a_l.dff. Ik weet dat fbmp voor front bumper staat maar die _a_l is denk ik voor de auto maar hoe zie je wat voor auto. Voor welke auto het is kan je terugvinden in een bestandje genaamd veh_mods.dat. Je kan aan de namen van de auto's zien en welke bumpers ze dan krijgen. Dat bestandje vind je terug in data/maps Reageren
EricR Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Sommige autos die ik download kan je tunen in de weel arch angels dus je kan er bumpers enzo onder zetten. Die kan je maar vervangen door 1 auto als dat voor een andere moet dan moet je de naam van die bumpers veranderen maar waaraan kan je zien voor welke auto die bumpers zijn en hoe moet je dat veranderen.voorbeeld: dit is een bumper voor een nissan skyline(vervanging voor de elegy): fbmp_a_l.dff. Ik weet dat fbmp voor front bumper staat maar die _a_l is denk ik voor de auto maar hoe zie je wat voor auto. Voor welke auto het is kan je terugvinden in een bestandje genaamd veh_mods.dat. Je kan aan de namen van de auto's zien en welke bumpers ze dan krijgen. Dat bestandje vind je terug in data/maps Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.