daniel-azmaster Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) heey ik hb een probleem met mijn img tool 2.0 hij wil namelijk geen files verwijderen of replacen....(file acces denied!!) kan ik iemand me helpen ik snap t niet meer..... (bijv.... pizzaboy.txt verwijderen....) alvsat bedankt Bewerkt: 8 oktober 2007 door daniel-azmaster Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 heey ik hb een probleem met mijn img tool 2.0 hij wil namelijk geen files verwijderen of replacen....kan ik iemand me helpen ik snap t niet meer..... (bijv.... pizzaboy.txt verwijderen....) alvsat bedankt Heb je de map wel op 'alleen lezen' staan? Heb je dit niet, dan is de kans daar dat je geen toegang hebt, wat vervolgens dus weer wil zeggen dat je niets aan kunt passen. Ga even naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas/Vice City/III'. Klik met je rechtermuisknop op de map en kies voor 'eigenschappen'. Vervolgens vink je de optie bij 'alleen lezen uit' en kies je 'toepassen' om de gewijzigde instelling op te slaan. Daarna moet je nog eens weer proberen. Blijkt het wederom niet te lukken, probeer dan wat duidelijker te zijn met informatie. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, en zo ja, wat voor melding. Reageren
Donwell Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Een veel voorkomend probleem is dat je 'Alleen lezen' niet uit hebt staan. Hierdoor wil het nog wel eens voorkomen dat er niets kan worden verwijderd, vervangen of kan worden toegevoegd. Je zet hem uit door met rechtermuisknop op de IMG-bestanden te klikken, en vervolgens 'Eigenschappen' aan te klikken. Eenmaal daar zie je onderaan 'Alleen lezen' staan, deze vink je uit. Als het goed is, zal hij het nu wel doen. Reageren
daniel-azmaster Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 hij doet t nog steeds niet !!!.... er staat : file acces denied....!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.