kevin software Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 hallo, ik heb met VB 6.0 een form gemaakt met 1 commandbutton nu wil ik datals je op de commandbutton klikt dat hij dat de valuwe van een bepaald address wijzigt wie kan mij helpen. ik heb het voor gta:sa plzz help me thx, groetjes kevinsoftware Reageren
bramboy Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) hallo,ik heb met VB 6.0 een form gemaakt met 1 commandbutton nu wil ik datals je op de commandbutton klikt dat hij dat de valuwe van een bepaald address wijzigt wie kan mij helpen. ik heb het voor gta:sa plzz help me thx, groetjes kevinsoftware In je TITEL staat ''hack'' en dat is illegaal (warez) en mogen we je niet helpen of bedoel je iets anders want dan heb ik niks gezegt!! [EDIT:] zou eigenlijk niet weten voor wat je zou moetten hackendan Bewerkt: 9 oktober 2007 door bramboy Reageren
kevin software Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 hallo,ik heb met VB 6.0 een form gemaakt met 1 commandbutton nu wil ik datals je op de commandbutton klikt dat hij dat de valuwe van een bepaald address wijzigt wie kan mij helpen. ik heb het voor gta:sa plzz help me thx, groetjes kevinsoftware In je TITEL staat ''hack'' en dat is illegaal (warez) en mogen we je niet helpen of bedoel je iets anders want dan heb ik niks gezegt!! ik bedoel een trainer maken zoals een address freezen wijzigen met visual basic voor gta:sa Reageren
bramboy Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 een trainer zoals van pizzadox en zoiets als de nooBmode en carspawner ....enzovoort...... Reageren
kevin software Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 een trainer zoals van pizzadox en zoiets als de nooBmodeen carspawner ....enzovoort...... yup maar i kwil weten hoe je in visual basic memory addressen kan wijzigen en frezen Reageren
Goudvis Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 een trainer zoals van pizzadox en zoiets als de nooBmodeen carspawner ....enzovoort...... yup maar i kwil weten hoe je in visual basic memory addressen kan wijzigen en frezen Dit is een lastige, sterker nog, ik denk dat dit 1 van de weinige dingen is die niet kan met visual basic. Windows probeert je dit onmogelijk te maken. En dat is ook logisch, want als besturingsysteem wil je niet dat een willekeurig programma dat een fout maakt willekeurige andere programma's de nek om draait. Daarom is het onmogelijk om buiten je eigen "process space" (programma ruimte) te treden, je kunt ze alleen benaderen via de door windows gecontroleerde functies. Maar er zijn genoeg programma's die het doen, hoe doen ze dat dan? De truuk is dat je (een deel van) jou programma onderdeel maakt van het andere programma. De meest gebruikte truuk is door je eigen dll in het andere programma te pompen. Maar........ VB6 kan geen echte DLLs maken, alleen van die gekke activeX dingen. Reageren
Timb0 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 een trainer zoals van pizzadox en zoiets als de nooBmodeen carspawner ....enzovoort...... yup maar i kwil weten hoe je in visual basic memory addressen kan wijzigen en frezen Dit is een lastige, sterker nog, ik denk dat dit 1 van de weinige dingen is die niet kan met visual basic. Windows probeert je dit onmogelijk te maken. En dat is ook logisch, want als besturingsysteem wil je niet dat een willekeurig programma dat een fout maakt willekeurige andere programma's de nek om draait. Daarom is het onmogelijk om buiten je eigen "process space" (programma ruimte) te treden, je kunt ze alleen benaderen via de door windows gecontroleerde functies. Maar er zijn genoeg programma's die het doen, hoe doen ze dat dan? De truuk is dat je (een deel van) jou programma onderdeel maakt van het andere programma. De meest gebruikte truuk is door je eigen dll in het andere programma te pompen. Maar........ VB6 kan geen echte DLLs maken, alleen van die gekke activeX dingen. Het is wel zeker mogelijk. Ik heb destijds een topic hierover gezien, ik zal het nog is opzoeken. Wat je namelik gaat doen, is het process "GTA SA" laden in je programma, en dan de memory adressen veranderen. Ikzelf doe dit met c++, daarmee kan je veel uitgebreider, maar dat maakt niet uit. Ik zal een edit doen als ik het topic heb gevonden! Reageren
K.O. Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Het staat misschien minder professioneel, maar je kunt ook gewoon bestaande tools als Cheat Engine 5.3 gebruiken om te memory hacken. Een tutorial wordt standaard bijgeleverd. Reageren
Timb0 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Het staat misschien minder professioneel, maar je kunt ook gewoon bestaande tools als Cheat Engine 5.3 gebruiken om te memory hacken. Een tutorial wordt standaard bijgeleverd. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...t=0&start=0 Dat is het topic wat ik bedoelde Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 hallo,ik heb met VB 6.0 een form gemaakt met 1 commandbutton nu wil ik datals je op de commandbutton klikt dat hij dat de valuwe van een bepaald address wijzigt wie kan mij helpen. ik heb het voor gta:sa plzz help me thx, groetjes kevinsoftware In je TITEL staat ''hack'' en dat is illegaal (warez) en mogen we je niet helpen of bedoel je iets anders want dan heb ik niks gezegt!! ik bedoel een trainer maken zoals een address freezen wijzigen met visual basic voor gta:sa hehe als je een trainer wilt maken en aressen vinden(of je weet ze al - dan kun je ze handmatig invoeren) kun je cheatengine 5.4 downloaden. klik hier voor de main site of klik hier om hem meteen te downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.