Jump to content

Carmageddon!1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey toen ik 8 was hadden wij een pc gekregen waar mijn oom wat no cd games op had gezet toen ontdekte ik carmageddon het klassieke racespel waarbij voetgangers omverrijden punten oplevert en je in achterlijk gave auto's kan rijden toen we die pc vervingen was ik het spel kwijt ik heb 4 jaar lang gezocht naar het spel tot ik een tijdje geleden een full version gedownload lache!!!!!!

nu heb ik wat vragen

1 speelt iemand hier ook carmageddon ( ik heb het over deel 1 )

2 zijn er mensen die het kunnen modden want vele auto's delen het zelfde interieur dus ik wou vragen als mensen op aanvraag interieurs kunnen modden

• 3 weken later...
Geplaatst:
ik speelde het ik vond het heel cool... het is een soort flataut 2 alleen dan klijner

Ik zie eigenlijk geen overeenkomsten tussen deze games afgezien dat je bij beide in autos rijdt. Flatout is meer een hedendaagse Destruction Derby dan dat het op Carmageddon lijkt. Dat spel was qua controverse de Manhunt van zijn tijd.

Geplaatst: (bewerkt)

Is deze legaal te downloaden? Ik ben er een tijdje naar op zoek geweest maar heb het niet kunnen vinden

Bewerkt: door Naudin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...