P.F. Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Hey, Het lukt me egt neit daarom geregisteerd. Hoe kan je mensen recruteren voor de missi; Los Desperados ? Want ik kom er niet uit, net aan het eind van bijna alle missie's Laterz, P.F. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Sweet zal je dus inderdaad bevelen om 2 gangmembers te recruteren, dit kan je doen door naar een gangmember in jou territorie te kijken (Groen gekleurd) en hem met 'G' of 'H' in dienst te nemen. 'H' kan je gebruiken om een gangmember die je gerecruteerd hebt op een plaats te laten staan (Of een groep). 'G' kan je gebruiken om ze je weer te laten volgen . Reageren
Donwell Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Bigstijn, als je even goed kijkt in de topictitel staat er dat hij het spel voor de PlayStation 2 heeft. Deze beschrijving is in feite dus nutteloos. Ik heb eventjes op WikiGTA voor je gekeken, en daar zag ik dat je voor de PlayStation 2 het knopje 'Up' moet indrukken op je console. Deze knop zorgt er tevens voor dat ze je volgen, als je ze hebt achter gelaten. Om ze achter te laten moet je op het knopje 'Down' drukken. Hiermee zul je gangs recruteren, zodat ze je volgen. In sommige missies zal dit niet mogelijk zijn, ze weigeren dan met je mee te komen. Reageren
P.F. Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Sweet zal je dus inderdaad bevelen om 2 gangmembers te recruteren, dit kan je doen door naar een gangmember in jou territorie te kijken (Groen gekleurd) en hem met 'G' of 'H' in dienst te nemen. 'H' kan je gebruiken om een gangmember die je gerecruteerd hebt op een plaats te laten staan (Of een groep). 'G' kan je gebruiken om ze je weer te laten volgen . Dit is volgens mij meer voor de computer? Maar voor de playstation 2, hoe doe je dat dan? Bigstijn, als je even goed kijkt in de topictitel staat er dat hij het spel voor de PlayStation 2 heeft. Deze beschrijving is in feite dus nutteloos. Ik heb eventjes op WikiGTA voor je gekeken, en daar zag ik dat je voor de PlayStation 2 het knopje 'Up' moet indrukken op je console. Deze knop zorgt er tevens voor dat ze je volgen, als je ze hebt achter gelaten. Om ze achter te laten moet je op het knopje 'Down' drukken. Hiermee zul je gangs recruteren, zodat ze je volgen. In sommige missies zal dit niet mogelijk zijn, ze weigeren dan met je mee te komen. Ok Ty ;D Nu maar proberen Ik heb het geprobeerd.. Met missie starten, en dan naar mensen te gaan en op knopje naar boven te drukken.. Maar volgen doen ze niet ? >>> Door _KoE_Mzungu: Triple-posts samengevoegd, dubbelposts (en dus ook triple-posts) zijn niet toegestaan. Gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je laatste bericht te bewerken. Overigens kan je >hier< de regels van dit forum lezen. <<< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Je moet ze eerst in het visier nemen (op ze richten) en tegelijkertijd op het pijltje naar boven drukken Richten op iemand doe je met R1. Offtopic: Je bent nieuw op dit forum, dus even wat uitleggen: Je hebt nu 3 keer achter elkaar een bericht geplaatst, gebruik de volgende keer de 'bewerk knop' onder je bericht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.